AndroidHealthClinic

Laptop gezocht.

Ano_1978_15

Ripped Bodybuilder
uitgeschakeld
Waardering
5
Hallo, ik ben voor een vriendinnetje opzoek naar een laptop.
Het is voornamelijk voor school/studie bedoeld, maar ook internet.

Ook wil ze graag een aparte muis en een printer(tje) alles in 1 oplossing of zo.
En een laptop tas.

Het budget voor het hele spul is: 600-900 euro's denk ik, ik weet niet in hoeverre ze de boel kan (gaan) declareren.

Ik zelf zat te denken aan een standaard gerenomeerd en bewezen merk ala:

Toshiba
Acer
...

Geen dure ala: sony of Mac, en geen wat mindere gerenomeerde merken ala dell, packard bell, Fjutsu-siemens

Minimaal 1 GB RAM geheugen, denk 120 GB HD en een Dual core is toch ook wel makkelijk.

En dan een: printer ( heb ik geen verstand van) in een: misschien is scanner,kopieer machine ook wel makkelijk ( van canon ???) + een muis en een laptop tas. Misschien wat boxjes? Maar daar laat ik dan een verzamel prijsje voor maken.

Ik weet niet of ze een bepaalde kleur (wit-zwart-zilver) of zo in gedachte heeft.

Wie kan ons wat opweg helpen, met dingen waar ik nog meer aan zou moeten denken?

Zodra ik wat meer weet zal ik het doorgeven.

Bedankt alvast namens ons.

Ik heb zelf deze printer, niet erg duur voor 100 euro.

Canon MP 170
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Print snel, inkt gaat best lang mee, en een scanner zit erin.

• Topic Starter Topic Starter
Geen kopieer aparaat? In hoeverre wordt een fax tegewoordig nog gehanteerd?

nog tips, adviezen, dingen waar ik op moet letten.

Je moet er trouwens om denken dat de batterij duur een beetje goed is, mijn laptop gaat maar 2 uur mee ongeveer, en dat vind ik zeer kort en ongemakkelijk.

1. Oke, bij welke merken is dat wel goed geregeld in de regel (de batterij-duur) ? En wat is een lange batterij-duur ?

2. Hoe is de verhouding tegenwoordig:

* 80 GB HD - 1 GB RAM geheugen?

* 120 GB HD - 1 GB geheugen?

3. 1 GB RAM geheugen is toch wel voldoende? Voor leuk te internetten/school/foto-opslag ?

Het kan zijn dat ze er veel foto's op wil gaan slaan (naast haar school) maar GEEN directe bewerkingen ala photoshop of zo.

4. Wat betreft processor tegenwoordig dual core ? Dit is voldoende snel?

5. Kleur maakte niet uit: zilver-zilver/zwart, geen wit of paars of zo zei ze :D

6. Vista-windows aanhouden? Is meestal toch centraal.

7. Scherm, wilde ze graag gewoon normaal wat groot hebben, maar volgens mij weet ze niet precies of ze het breedbeeld wil hebben. Dat moet ze denk ik zien.

8. Cd-brander - dvd brander was niet noodzakelijk. Das toch allemaal in een: cd-dvd brander/lezer tegewoordig?

Terug
Naar boven