- Waardering
- 5
Hallo, ik ben voor een vriendinnetje opzoek naar een laptop.
Het is voornamelijk voor school/studie bedoeld, maar ook internet.
Ook wil ze graag een aparte muis en een printer(tje) alles in 1 oplossing of zo.
En een laptop tas.
Het budget voor het hele spul is: 600-900 euro's denk ik, ik weet niet in hoeverre ze de boel kan (gaan) declareren.
Ik zelf zat te denken aan een standaard gerenomeerd en bewezen merk ala:
Toshiba
Acer
...
Geen dure ala: sony of Mac, en geen wat mindere gerenomeerde merken ala dell, packard bell, Fjutsu-siemens
Minimaal 1 GB RAM geheugen, denk 120 GB HD en een Dual core is toch ook wel makkelijk.
En dan een: printer ( heb ik geen verstand van) in een: misschien is scanner,kopieer machine ook wel makkelijk ( van canon
) + een muis en een laptop tas. Misschien wat boxjes? Maar daar laat ik dan een verzamel prijsje voor maken.
Ik weet niet of ze een bepaalde kleur (wit-zwart-zilver) of zo in gedachte heeft.
Wie kan ons wat opweg helpen, met dingen waar ik nog meer aan zou moeten denken?
Zodra ik wat meer weet zal ik het doorgeven.
Bedankt alvast namens ons.
Het is voornamelijk voor school/studie bedoeld, maar ook internet.
Ook wil ze graag een aparte muis en een printer(tje) alles in 1 oplossing of zo.
En een laptop tas.
Het budget voor het hele spul is: 600-900 euro's denk ik, ik weet niet in hoeverre ze de boel kan (gaan) declareren.
Ik zelf zat te denken aan een standaard gerenomeerd en bewezen merk ala:
Toshiba
Acer
...
Geen dure ala: sony of Mac, en geen wat mindere gerenomeerde merken ala dell, packard bell, Fjutsu-siemens
Minimaal 1 GB RAM geheugen, denk 120 GB HD en een Dual core is toch ook wel makkelijk.
En dan een: printer ( heb ik geen verstand van) in een: misschien is scanner,kopieer machine ook wel makkelijk ( van canon
) + een muis en een laptop tas. Misschien wat boxjes? Maar daar laat ik dan een verzamel prijsje voor maken.Ik weet niet of ze een bepaalde kleur (wit-zwart-zilver) of zo in gedachte heeft.
Wie kan ons wat opweg helpen, met dingen waar ik nog meer aan zou moeten denken?
Zodra ik wat meer weet zal ik het doorgeven.
Bedankt alvast namens ons.