Fitness Seller

laptop loopt vast

Ano_76_2

Ripped Bodybuilder
uitgeschakeld
Waardering
101
Lengte
1m84
hallo iedereen:hello:
mn laptop loopt soms vast;en vooral als ik op het net zit
gevolg dat ik hem volledig moet uitschakelen,en dat is ook al niet goed.
wat zou de oorzaak zijn,en wat kan men hier aan doen?
weet iemand een goeie antivirus (free) ook?
thx

voor een goede gratis virusscanner: www.avast.nl. Gebruik ik zelf ook altijd en werkt perfect. Maar ik denk niet dat daar de oorzaak van je probleem ligt.
Gebeurt het alleen als je op internet zit? Zo ja, dan kun je eventueel een andere browser proberen. Een andere oplossing heb ik zo ook niet voor je

• Topic Starter Topic Starter
voor een goede gratis virusscanner: www.avast.nl. Gebruik ik zelf ook altijd en werkt perfect. Maar ik denk niet dat daar de oorzaak van je probleem ligt.
Gebeurt het alleen als je op internet zit? Zo ja, dan kun je eventueel een andere browser proberen. Een andere oplossing heb ik zo ook niet voor je
thx,ga dan ns scannen
totnutoe alleen op net
vroeger nooit miserie gehad,ook al paar keer gehad dat ie niet opstarte enzo

Elke keer mensen hun laptop vastloopt wijzen ze direct naar virussen :p

Er zijn genoeg andere problemen dat ervoor kunnen zorgen dat uw laptop vastloopt hoor.

Mss Verhit je CPU te hard en moet je op stroombesparing draaien (haa ik met men Toshiba laptop)
Of mss windows update dat f*ck*d drivers installeerd (hebk vorige maand nog gehad...)

Mss ook daar eens naar kijken he.

is meetal in het begin dat ik heb opstarte.
maar het lijkt beter nu.
heb g-data totalcare geinstalleerd,is mss daarvan,kga hem er van smijten peis ik
dienen alvast is geen vrije,ben ik ook niets mee,ik betaal daar niet voor

Welke OS heb je? Windows? XP? Vista?

maar het lijkt beter nu.
heb g-data totalcare geinstalleerd,is mss daarvan,kga hem er van smijten peis ik

ofwel heb je de verkeerde (het is trouwens Avast en niet Alvast)
ofwel kijk je verkeerd: www.avast.nl

maar het lijkt beter nu.

Het is AVAST. en als je naar de site gaat moet je de home-premium downloaden. Je moet je dan registreren. Vervolgens sturen hun je een registratiecode via de mail toe.

http://www.avast.nl/avast_antivirus_producten/avast_antivirus_Home_Edition

@TS

Gebeurt het om een bepaalde tijd bijvoorbeeld 10min?
Wanneer kwam het probleem? na een installatie van 1 of ander probleem of een nieuwe driver?

Elke keer mensen hun laptop vastloopt wijzen ze direct naar virussen :p

Er zijn genoeg andere problemen dat ervoor kunnen zorgen dat uw laptop vastloopt hoor.

Mss Verhit je CPU te hard en moet je op stroombesparing draaien (haa ik met men Toshiba laptop)
Of mss windows update dat f*ck*d drivers installeerd (hebk vorige maand nog gehad...)

Mss ook daar eens naar kijken he.
dat van die drivers,zou ook wel eens kunnen aanliggen,wat moet ik daar aandoen?

Njah old fashion way gewoon naar de website van de maker gaan en die daar downloaden.
Ik gebruik meestal Aida32 om mijn systeem specs in detail te bekijken en dan zo alle drivers te zoeken.

gisteren geen problemen gehad met laptop,niet vastgelopen en redelijk vlot op het net.
vandaag is hij weer traag,en zelfs terwijl ik hier typ,stopt het soms dat hij moet zoeken.
had avg free edition 9.0,maar heb hem eraf gesmeten,want laptop liep altijd vast terwijl ik hem scande.
heb nu avg 8,5 geinstalleerd,en hij is momenteel aan scannen.
er zitten geen virussen op maar"tracking cookies"
wat is dat en hoe moet ik dat verwijderen?
thx.
(p.s.draadloos muis werkt ook al niet meer,wss probleem met usb-poorten,
terwijl hij zegt dat ze perfect werkt???)

---------- Toegevoegd om 23:06 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:01 ----------

@TS

Gebeurt het om een bepaalde tijd bijvoorbeeld 10min?
Wanneer kwam het probleem? na een installatie van 1 of ander probleem of een nieuwe driver?
dno;nu loopt hij niet meer vast,maar hij moet soms lang zoeken(je weet wel dat landlopertje of cirkeltje dat draait)

dat een pc trager is (of zelfs echt traag) als de antivirus aan het scannen is, is bij oudere pcs normaal.
Tracking cookies zijn hetzelfde als cookies, cookies worden gebruikt om instellingen in te bewaren van sites. Cookies van sites waar je niets mee te maken hebt doe je dus gewoon weg andere kan je ook wegdoen maar dan zal je bvb een taal opnieuw moeten instellen voor bepaalde sites of je terug aanmelden. Het kan geen kwaad van ze soms eens weg te doen.

dat een pc trager is (of zelfs echt traag) als de antivirus aan het scannen is, is bij oudere pcs normaal.
Tracking cookies zijn hetzelfde als cookies, cookies worden gebruikt om instellingen in te bewaren van sites. Cookies van sites waar je niets mee te maken hebt doe je dus gewoon weg andere kan je ook wegdoen maar dan zal je bvb een taal opnieuw moeten instellen voor bepaalde sites of je terug aanmelden. Het kan geen kwaad van ze soms eens weg te doen.
ja,maar het is niet alleen trager als hij aan scannen is,gewoon in het algemeen.
en hoe doe je dat weg dan?ben geen pc-expert daarmee.:p
en het is nog maar een nieuwe laptop van vorig jaar.

je kan een laptop nu kopen die niet heel snel is.
Cookies kan je wissen in firefox door bovenaanop extra > recente geschiedenis wissen > ok te klikken. Normaal komt er dan een venster nadat je op recente geschiedenis wissen hebt geklikt met een lijst die oa cookies bevat.
in IE: extra > browsergeschiedenis verwijderen > verwijderen
en anders is googlen :)

Voor de snelheid neem je hem best mee naar iemand die r iets van kent.

je kan een laptop nu kopen die niet heel snel is.
Cookies kan je wissen in firefox door bovenaanop extra > recente geschiedenis wissen > ok te klikken. Normaal komt er dan een venster nadat je op recente geschiedenis wissen hebt geklikt met een lijst die oa cookies bevat.
in IE: extra > browsergeschiedenis verwijderen > verwijderen
en anders is googlen :)

Voor de snelheid neem je hem best mee naar iemand die r iets van kent.
ok,ik heb extra>opties>cookies van websites accepteren uitgeschakelt.
mss dat het wat betert?ik zeg het de enen dag werkt ie beter dan de andere,raar.
het geen jij opsomde vind ik niet,maar ik heb firefox mss daarmee

---------- Toegevoegd om 15:10 ---------- De p

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven