MuscleMeat

Laptop met internet abbonement

Nador

Ripped Bodybuilder
Waardering
175
Beste mensen,

Ik ben op zoek naar een laptop met internet abbo, alleen heb ik er zelf geen verstand van. Ben geen expert op het gebied van computergeheugen of internetsnelheid, dus ik vroeg me af of iemand hier er meer van weet en mij kan aanraden welke laptop met internet ik het beste kan nemen.

Je kan geen laptop met een internetabonnement kopen. Ik neem aan dat je een internetabonnement hebt thuis. Dan heb je genoeg aan een laptop, die kan dan automatisch ook op internet. Als je draadloos internet op je laptop wil, is het wel van belang dat je een draadloze router hebt thuis.

Zomaar een laptop adviseren is erg lastig. Dat ligt aan je budget, en wat je er mee wil doen. Gebruik je hem alleen om te internetten en een briefje te tikken, dan heb je wat anders nodig dan wanneer je er flink op wil gamen.

• Topic Starter Topic Starter
Je kan geen laptop met een internetabonnement kopen. Ik neem aan dat je een internetabonnement hebt thuis. Dan heb je genoeg aan een laptop, die kan dan automatisch ook op internet. Als je draadloos internet op je laptop wil, is het wel van belang dat je een draadloze router hebt thuis.

Zomaar een laptop adviseren is erg lastig. Dat ligt aan je budget, en wat je er mee wil doen. Gebruik je hem alleen om te internetten en een briefje te tikken, dan heb je wat anders nodig dan wanneer je er flink op wil gamen.

Je hebt wel abbonementen laptops met internet hoor. Hoef geen games te spelen op de laptop. Als het maar snelle internet heeft en ik er gewoon wat dingen op kan typen etc. Zag er net een aantal staan via google. Krijg je een web n walk stick en een laptop voor bijvoorbeeld 20 a 30 euro per maand.

Laatst bewerkt:
het is wel mogelijk om een laptop inclusief een abbo aan te schaffen
het is de zelfde procedure als een normale mobiel abo alleen krijg ipv een mobiel een laptop en ipv belminuten een data abbo.
Kijk eens op laptopshop.nl daar kan je alle laptops wel combineren met een abbo ;)

• Topic Starter Topic Starter
het is wel mogelijk om een laptop inclusief een abbo aan te schaffen
het is de zelfde procedure als een normale mobiel abo alleen krijg ipv een mobiel een laptop en ipv belminuten een data abbo.
Kijk eens op laptopshop.nl daar kan je alle laptops wel combineren met een abbo ;)

thanx man

Let op man! Als je over je data limiet gaat moet je meer betalen met zo een stick!
dus bijv als je youtube video's kijkt gebruik je meer data en ga je over je limiet en betaal je meer..
Neem gewoon normaal internet..

Laatst bewerkt:
Let op man! Als je over je data limiet gaat moet je meer betalen met zo een stick!
dus bijv als je youtube video's kijkt gebruik je meer data en ga je over je limiet en betaal je meer..
Nou ik heb ook zo'n stick en ik betaal gewoon een vast bedrag per maand. Het is weliswaar ****ing sloom en soms doet hij het niet, maar het heeft geen datalimiet. En gewoon Internet heb je niet veel aan buitenshuis lijkt me?

Nou ik heb ook zo'n stick en ik betaal gewoon een vast bedrag per maand. Het is weliswaar ****ing sloom en soms doet hij het niet, maar het heeft geen datalimiet. En gewoon Internet heb je niet veel aan buitenshuis lijkt me?

Ik had er ook een, betaalde ook maandelijks een bedrag.. maar als ik nou over de limiet ging werd het twee keer zoveel..
Ben wel benieuwd nu welke provider dan? en hoevel mb hebje?

Terug
Naar boven