MuscleMeat

Laptop verzekeren?

Guest

verwijderd
10.000 berichten
Waardering
3
Ik sta op het moment om deze laptop aan te schaffen (zie link onderin), echter wordt (als enige) via laptopshop ook een verzekering erbij aangeboden. Is dit echt nodig? En vooral is dit het waard? Je bent al snel 10 euro per maand ervoor kwijt en dat is nogal wat als je het over meerdere jaren berekent...

Doen, niet doen? Iets anders....?

http://www.laptopshop.nl/product/138075/acer-aspire-7560g-6346g75mn.html

Kan hem btw ook gewoon via Bol.com bestellen, heb ik zelf wel goede ervaringen mee, laptopshop nog nooit iets besteld. Iemand er bekend mee of gewoon bol.com?

ga er maar zeker van uit dat als je intensief je laoptop gebruikt. Dus ook op gaat gamen, af en toe een hele nacht aan laat om op te downloaden etc. Geen rekening houdt met warmte productie en dus bijvoorbeeld ook heel vaak op je schoot ermee zit of op je bed ermee ligt. Die dingen zeker na 1 jaar dood zijn.

ik zou als ik jou was de verzekering achterwege laten en op zoek gaan naar een verkoper die langer garantie geeft. Ik heb 2 laptops gehad die na 1 jaar kapot waren en net buiten de garantie vielen en daarna had ik er weer 1 die gelukkig 2 jaar garantie had en deze was na precies 13 maanden kapot dus heb daar nog gelukkig garantie op gekregen.

Onzin dat een computer maar 1 jaar meegaat, ik had een oude mac uit 2002(toen de patste van de wereld) en die heeft het dus 10 jaar gedaan, nu heb ik de laptop van mijn vader gekregen en deze komt uit 2007 en draait als een raket. Zou als ik een nieuwe zou kopen wel 5 jaar garantie nemen tegen eventueel meerprijs. Maar nogmaals als je een GOED product zoekt hoeft hij niet binnen 2 jaar stuk te zijn!! Heb ook eens een goedkoop laptopje gekocht die was wel binnen 2 jaar naar de knoppen maar daar werkte alle kinderen ook op, heeft me geld gekost, dus als je een rustige gebruiker bent is er niet snel wat stuk.

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
Ik zit dus echt erg in de twijfel, je mag er vanuit gaan dat een product van een dergelijke prijsklasse minimaal 2 jaar naar behoren functioneert, zonder dat er enige mankementen zijn. Is dat niet het geval, of het gebeurt je bij je derde jaar.. dan ben je flink de lul?

De laptop gaat wel veel worden gebruikt, intensief qua gamen valt mee en downloaden niets tot weinig.

Maar @KukiShu verkoper doel je op de webshop of fabrikant? Ik ga namelijk uit van de fabrikant maar dan kan ik deze laptop wel uit mijn hoofd zetten?

(alternatief? Max 600)

Resolutie is laag, no go.

De meeste 17 inch hebben die resolutie, niks mis mee.

Al vind ik een 17 inch op zich gewoon te groot.

FHD op een 17 inch, alles daaronder is gewoon lelijk.

• Topic Starter Topic Starter
De meeste 17 inch hebben die resolutie, niks mis mee.

Al vind ik een 17 inch op zich gewoon te groot.

Laptop kleiner dan 17 inch kan echt niet, 17" is minimaal en heb daar ook op gezocht. Vriendin heeft 15,6 oid, super vervelend..

Resolutie kan ik meeleven, het scherm is groot genoeg dan is 1600x900 prima. FHD is voor mij niet noodzakelijk, heb nog altijd een super computer hier thuis staan.. Laptop is puur voor mobiliteit.

Om terug te komen op het verzekeren ervan, iemand nog tips?

Ik werk thuis met 27 inch scherm.

Voor mijn opleiding heb ik een laptop met 15.6 inch heb er echt totaal geen problemen mee hoor, was in het begin ff wennen maar daarna gewoon normaal merk het nieteens meer.

Maar als het een laptop voor thuis is idd minimaal 17 inch nemen want waarom zou je kleiner nemen als je het toch bijna nooit hoeft mee te zeulen? Ik heb express 15.6 genomen omdat het gewicht een stuk minder is en 17 inch is niet nodig voor mijn opleiding.

Maar qua merk zou ik voor een ASUS/HP gaan.

Heb zelf nu een packard bell 15.6 inch met i5 wou het een keer een ander merk proberen, hij werkt nu al 2 jaar zonder problemen.

Terug
Naar boven