XXL Nutrition

Laptop videokaart

Casparr

Dutch Bodybuilder
Elite Member
Waardering
0
Hallo beste mensen,

Ik heb gister mijn laptop ontvangen en dat is opzich een hele goede, maar nou is mij beloofd dat hij de laatste games makkelijk op medium kan draaien.. nou ja ik probeerde dat dus op call of duty 4 en kreeg 20~fps en op low krijg ik 30~fps dat lijkt mij niet echt juist.. ik zal de laptop configuratie even plaatsen

2,4 ghz dual core processor
4 gb ram geheugen
Nvidia geforce 9600M GS 1 gb videokaart
320 GB harde schijf

Weet iemand hier mss hoe ik dit kan oplossen of dat er iets mis is aan mijn configuratie.. ik snap er echt geen reet van.!

Soms ligt het aan je videokaart, soms aan je instellingen... Ik weet niks van die videokaart die jij hebt (qua specs)

Ik weet wel dat je in je configuratie moet instellen dat je op je accu ook volledige performance wilt hebben. (of heb je dit probleem ook op het lichtnet?)

• Topic Starter Topic Starter
Ik zit op dit moment op het lichtnet

hier de specificaties van de vidcard:

Manufacturer NVIDIA
Series GeForce 9M
Codename NB9P
Pipelines 32 - unified
Core Speed * 430 MHz
Shader Speed * 1075 MHz
Memory Speed * 800 MHz
Memory Bus Width 128 Bit
Memory Type GDDR2, GDDR3
Max. Amount of Memory 1024 MB
Shared Memory no

DirectX DirectX 10, Shader 4.0
Transistors 314 Million
technology 65 nm
Features PCI-E 2.0, 400 MHz Speichertakt bei GDDR2 und 800 MHz bei GDDR3
Notebook Size medium sized
Date of Announcement 03.06.2008

een laptop is niet gemaakt om te gamen. Jouw videokaart is een middelmatige kaart, de laatste nieuwe games op medium zal misschien net niet kunnen.

een laptop is niet gemaakt om te gamen. Jouw videokaart is een middelmatige kaart, de laatste nieuwe games op medium zal misschien net niet kunnen.

J3330 heeft gelijk, het is een middelmatige kaart. Gewoon goed voor windows en af een toe een spel maar verwacht geen high-end games te kunnen draaien.

Terug
Naar boven