XXL Nutrition

laptop vraagstuk

pump beast

Competitive Bodybuilder
Waardering
135
Ik moet voor school een laptop meenemen dat hoort bij de opleiding. Maar ik zit met een probleem. Ik heb namelijk al een laptop van 17inch [HP pav. G7] die is dus moeilijk mee te nemen. Ook ben ik bang dat die kapot gaat [drinken morsen bijv.] en hij was heel erg duur! Van mn vader moest ik hem kopen hij zei dat 15inch teklein was enz. Maar nu pas realiseer ik dat een laptop die alleen thuisstaat, waardeloos is!

Ik ben momenteel aan het kijken voor een laptoptas, sleeve, rugzak. Maar kom er niet uit?
Of kan ik beter een goedkope kleinere laptopje meenemen naar school?

Bvd;)

Laatst bewerkt:
Tja, 17" werkt natuurlijk wel heel lekker! En als BBer moeilijk mee te nemen? Do you even lift???

Je kunt ook een klein laptoppie erbij kopen natuurlijk, van 300,- tot 2000,- is er keus zat... Maar net wat jij handig vind. En ach knoeien, morsen, laten vallen... Als het goed is ben je daarvoor verzekerd ;) En anders je ouders wel!

• Topic Starter Topic Starter
Tja, 17" werkt natuurlijk wel heel lekker! En als BBer moeilijk mee te nemen? Do you even lift???

Je kunt ook een klein laptoppie erbij kopen natuurlijk, van 300,- tot 2000,- is er keus zat... Maar net wat jij handig vind. En ach knoeien, morsen, laten vallen... Als het goed is ben je daarvoor verzekerd ;) En anders je ouders wel!
haha thnx bro extra motiverend!:D
Ik denk dan dat ik een fatsoenlijke tas ga aanschaffen anders is het ook onhandig 2 laptops haha..
Maar als bijv. iemand anders drinken knoeit op mn laptop? Moet hij dan terugbetalen of krijg ik dan een nieuwe

haha thnx bro extra motiverend!:D
Ik denk dan dat ik een fatsoenlijke tas ga aanschaffen anders is het ook onhandig 2 laptops haha..
Maar als bijv. iemand anders drinken knoeit op mn laptop? Moet hij dan terugbetalen of krijg ik dan een nieuwe

Dan moet je het via zijn verzekering doen :) Nadat je hem een flinke stomp hebt gegeven natuurlijk :D

Dan moet je het via zijn verzekering doen :) Nadat je hem een flinke stomp hebt gegeven natuurlijk :D
hahaha lolz. Moet ik wel nog langer trainen straks is diegene nog breder dan mij :P

Ps. raad je rugzak aan [en dan met boeken erin] of koffer?

Ik zou een goede laptoptas nemen, zeker niet bij je boeken stoppen :)

Ik moet voor school een laptop meenemen dat hoort bij de opleiding. Maar ik zit met een probleem. Ik heb namelijk al een laptop van 17inch die is dus moeilijk mee te nemen. Ook ben ik bang dat die kapot gaat [drinken morsen bijv.] en hij was heel erg duur! Van mn vader moest ik hem kopen hij zei dat 15inch teklein was enz. Maar nu pas realiseer ik dat een laptop die alleen thuisstaat, waardeloos is!

Ik ben momenteel aan het kijken voor een laptoptas, sleeve, rugzak. Maar kom er niet uit?
Of kan ik beter een goedkope kleinere laptopje meenemen naar school?

Bvd;)

Vraagstruk ;)

Lucky bastard... In my days :eek:

je hebt al hele fijne netbooks vanaf 150 euro ofzo. Weet niet wat je precies op school moet doen maar voor internet browsen en word/excel en al die shit is dat meer dan genoeg.

Ik heb zelf een asus waar ik al 2 jaar van alles mee doe (zelfs audio opnemen en bewerken) en die was nog geen 200 euro.

Ikzelf heb ook een pav. G7, ik heb gewoon een goede tas gekocht met een apart vak voor mijn boeken.
Geen problemen mee ;) ik zou geen kleinere laptop willen,17 inch is voor mij ideaal.

Netbook op school of uni gebruiken, en je andere laptop voor thuis. ;)

Lekker makellijk,....,,, not.

Ik sleep mijn 17" laptop overal mee naartoe, heb een laptoptas gekocht met aparte vak voor laptop.
Extra padding erin, en geloof me dat ding heeft veel te voorduren met mijn.

En drinken/ vloeistoffen knoeien op je laptop?
Kan thuis ook gebeuren, en als het goed is heeft iedereen in nl een Wa verzekering..
Dus als je buurman perongeluk zijn koffie omstoot over iou laptop heen is dat gewoon verzekerd.

Plus het feit als je bestanden wilt uitwisselen zit je constant met een usb stick oid te werken,

Netbook is klein, werkt niet zo fijn als die 17" thuis dus maar de bestanden overzetten op de 17".
De volgende dag de netbook nodig op school, enz enz enz.
http://www.laptoptasshop.nl/product...m_medium=pricecomparison&utm_content=default1

Gr said

ok... nog tips hoe je hem meeneemt op de FIETS? Ik denk dat het klote fietst als ik de laptop naast me draag, om de schouder. En dan ook nog met een rugtas

Laatst bewerkt:
Hu?!
gewoon in een rugtas ,NEE ?

zo skilled ben ik niet

Stond in verkeerde sectie, let er even op in de toekomst.

Soortgelijke topics

Terug
Naar boven