AndroidHealthClinic

Laser keyboards: de toekomst van het keyboard?

Stephen Graham

.
Elite Member
15 jaar lid
50.000 berichten 10.000 likes 10.000 berichten
Waardering
22.094
1004004011816482.jpg

http://www.bol.com/nl/p/laser-keyboard/1004004011816482/

Ik zag het vanmiddag in een reclame blaadje staan.Was de eerste keer dat ik het zag. Iemand die ermee werkt en hoe vinden jullie het?

daar heb je geen reet aan als je op de bank ligt. zoiezo lijkt het me niet fijn omdat je niet voelt dat je wat indrukt en maar wat op een tafel loopt te rossen.
het zal er wel stijlvoller uitzien.

Dit hadden ze al jaren terug bij room raiders 2.0. Ziet er leuk uit maar het lijkt me idd niet echt fijn.

Wel ideaal als ze het in een mobieltje verwerken.

wat een prul, no thanks jeff

thanks but no thanks

ik wil haptische feedback

Is een leuke gadget om mee te showen en ziet er cool uit alleen functioneel is het niet.

Heb er een gehad een heletijd terug, op het moment dat je iets op die plek lag begon je meteen te tikken, en blind typen kan je vergeten dan.

daar heb je geen reet aan als je op de bank ligt. zoiezo lijkt het me niet fijn omdat je niet voelt dat je wat indrukt en maar wat op een tafel loopt te rossen.
het zal er wel stijlvoller uitzien.

Is toch ook met touchscreen zo? En daar is iedereen nu aan gewend geraakt.

soms doet het gewoon eens deugd om kei hard op je keys te knallen... met zoiets gaat dat eerder pijnlijk worden :p

Dit bestaat al jaren.. Doe mij maar een degelijk mechanisch toetsenbord. Je wilt nooit meer anders als dat eenmaal gewend bent!

Terug
Naar boven