MuscleMeat

last bij injecteren

BIG-G

Advanced Bodybuilder
Waardering
2
Lengte
1m83
Massa
130kg
Vetpercentage
12%
Ik zit nu in mijn 2 de week van mijn kuur e heb al bij elka injectie last van mijn bil, het is een beetje pijnlijk en ik voel onderhuids precies een knobbel zitten, alsos die spier knoerhard is.
Weten jullie waar ht aan kan liggen, ik heb er voorheen nooit last van gehad.
Het is wel steeds na 2 dagen weg, maar dan is het al tijd voor de volgende injectie, dus best vervelend.

zou ik zo 1 2 3 geen antwoord op kunnen geven maar je zou allicht een andere plek kunnen proberen om te injecteren.

Ik heb er ook last van. Niet elke keer dat is het vreemde. Je voelt echt een harde bobbel en is 2 dagen beetje gevoelig en dan verdwijnt het. Zelf hou ik de spuit nu ff onder de warme kraan zodat de olie lekker dun is. En langzaam injecteren. Wel 1 minuut per ml.

In het begin met prikken weinig bloed en weining pijn. Nu na 8 weken wordt het steeds pijnlijker en meer bloed na injecteren. Zelfs 1x gehad dat het bloed echt tot op de kuiten liep... zonder bij het aspireren bloed te zien. Ik denk dat ik nu de glutes laat voor wat ze zijn en in de schouders ga zetten.

Wat gebruik je? A.s. op waterbasis zijn pijnlijker dan op olie (b.v. winstrol)
Volgens mij kun je van sustanon ook meer last hebben dan b.v. test ethanaat.
Het kan helpen om de vloeistof in de spuit een beetje op te warmen onder je oksel of zo. Daarna rustig zetten, dus niet zo snel mogelijk die spuit leegknijpen.
Na het injecteren goed inmasseren.
Waar injecteer je en is je naald wel lang genoeg.

kan ook zijn van het aantal ml je erin spuit

De pijn komt mede door de hoeveelheid BA waarin de AAS op oliebasis opgelost zijn. Zo zal een Test. Prop. meer pijn doen dan een Test. Enth. (Althans dat dacht ik, please correct me if I am wrong.)

Verder heeft de TS hier misschien wat aan:

Tips om injecties minder pijnlijk te maken
Inject tip

MrJ zei:
De pijn komt mede door de hoeveelheid BA waarin de AAS op oliebasis opgelost zijn. Zo zal een Test. Prop. meer pijn doen dan een Test. Enth. (Althans dat dacht ik, please correct me if I am wrong.)

Verder heeft de TS hier misschien wat aan:

Tips om injecties minder pijnlijk te maken
Inject tip

dat over die BA klopt, als je spullen van een UG lab gebruikt zijn deze soms hoog gedoseerd ook dat kan problemen opleveren, hoewel deze ook ca 15%BB bevatten om de boel te verdunnen.

Soms injecteer je dicht bij een zenuw op doorboor je een adertje kunnen allemaal oorzaken zijn van deze knobbels en pijnen.

Zou het niet kunnen zijn dat je bvb net met je naald door een haarworteltje prikt , zodat je het haartje mee in je bil injecteerd .
En dat dit haartje een soort ontstekingkje begint te geven .
Ik hoop toch dat je als het een flesje deca is ook de dop wardoor je heen moet prikken ook eerst ontsmet ?

Mixer zei:
Zou het niet kunnen zijn dat je bvb net met je naald door een haarworteltje prikt , zodat je het haartje mee in je bil injecteerd .
En dat dit haartje een soort ontstekingkje begint te geven .
Ik hoop toch dat je als het een flesje deca is ook de dop wardoor je heen moet prikken ook eerst ontsmet ?

opzuignaald gebruiken en later verwisselen voor een nieuwe naald. anders maak je het toch al pijnlijker dan nodig doordat de naald botter is

Soulreaver zei:
opzuignaald gebruiken en later verwisselen voor een nieuwe naald. anders maak je het toch al pijnlijker dan nodig doordat de naald botter is

Buiten dat, de kans op infectie verminder je natuurlijk ook weer aanzienlijk met een nieuwe naald. :)

• Topic Starter Topic Starter
denken jullie dat een dokter elke keer een andere naald gebruikt na het optrekken.
Bij mijn vorige kuur heb ik dit ook niet gedaan en heb toen nergens last van gehad, dat is het dus volgens mij niet

Toch is het beter, omdat de dokter het niet optimaal doet is nog geen reden dat jij dat niet moet doen. Ikzelf heb een groot verschil gemerkt met nieuwe of geen nieuwe naald Vooral tijdens het injecteren voel je het verschil.

Maar die harde plekken is gewoon een tijdelijke opeenstapeling. Er zijn hier al tips gegeven om de opname te verbeteren, je kan ook kleine hoeveelheden in 2 billen, is beter dan 1 grote in 1 bil.

Inderdaa .
Ik denk ook niet dat als je de naald verwisselt dit iets zal doen tegen die spuitplek.
Maar wat ik wel merk ( als ik mijn vitaminen inspuit ) is dat de nald veel vlotter door je huid gaat.
Ik heb mijn kameraad nu al 5 weken ingespoten met deca .
Alles goed ontsmet , en na het spuiten de plek effe maseren .
Hij heeft nog geen enkele spuitplek gehad .

Terug
Naar boven