Fitness Seller

Last van vocht en veel vet

Anoniem_1980_

Novice
uitgeschakeld
Waardering
2
Heb test E en tren a gebruikt in combi met diana, maar ik heb zo ontzettend veel last van vocht vasthouden en zodra ik veel begin te eten, zet ik enorm veel vet aan!

Weet iemand een kuur voor mensen zoals mij die weliswaar snel veel sterker worden (ging naar 210kg bankdrukken), maar ook veel vet aanzetten?!

Ik heb flink cardio gedaan en ben nu van 126 naar 117 kg gegaan, maar heb nog steeds 10-11% vet. Wil graag naar 7-8% met zo'n 120-122 kg.

Iemand een voorstel?

Alvast bedankt!

ja wat wil je nou gainen of cutten. vet% laten dalen en massa pakken is voor weinig mensen weggelegd. als je niet tegen wat vocht/vet kan moet je niet bulken!

mss ook een idee om eens zelf te denken? wat denk je dat diana doet?

eerst maar een keus maken wat je wil bereiken met je kuur en dan een goeie kuur samen stellen maar inderdaad , cutten en bulken tegelijk wordt moeilijk

dacht dat er stond, last van veel vocht uit mijn reet :roflol: ik ga maar slapen.

dianabol er uit laten
pak je eerder masa en vocht mee
zou eerder voor winny gaan
met jouw stats

succes nog

ja wat wil je nou gainen of cutten. vet% laten dalen en massa pakken is voor weinig mensen weggelegd. als je niet tegen wat vocht/vet kan moet je niet bulken!

mss ook een idee om eens zelf te denken? wat denk je dat diana doet?

yup.,,daarnaast zorgt de dianabol voor een dergelijke conversiegraad dat je veel vet/vocht zult aanzetten als je niet schoon eet!

probeer ook wat meer water te drinken..

en verwar vocht niet met vet

ik ken het probleem, mijn vroegere kuurtjes bestonden altijd uit test/sust + oxy, voelde mij hier totaal niet prettig bij en voelde me enorm vet (door de waterretentie) ik bulkte toen incorrect (patat pizza ens)

vanaf dat moment ben ik yearround schoon gaan eten rijst + kip/vis/biefstuk en merkte dat ik totaal niet opzwelde, zelfs op 2500+ mg test E per week was ik kurkdroog.

zit nu altijd zo tussen de 4000 a 5000 kcal schoon en heb geen last van vasthouden van vocht enz

yup.,,daarnaast zorgt de dianabol voor een dergelijke conversiegraad dat je veel vet/vocht zult aanzetten als je niet schoon eet!

probeer ook wat meer water te drinken..[/QUOTE]

DIt is het meest verstandige antwoord.
Ipv gelijk naar allerlei middelen te grijpen, is veel water drinken een van de beste methodes om water af te drijven, klinkt gek, maar de kennners onder ons weten precies wat we bedoelen.
Mocht je toch iets erbij willen nemen, dan kan proviron op 50mg ed ook nog wel iets betekenen.
Wat betreft gainen en vocht verliezen, kan wel, maar dan moet je meer in de richting van HGH denken.

ms test/trenbolone/masteron kuurtje overwegen?

Gewoon test met tren nemen en de d-boll eruit pleuren, ha ha
Daarbij idd veel schoon eten en veel drinken (geen alcohol he:p )
Gainen doe je dan echt wel maar op een zuivere manier, droger is ook zeker aan de orde dan wanneer je dit alles goed volhoudt!
Je hebt flinke stats, foto????

Terug
Naar boven