AndroidHealthClinic

lcd monitor

Status
Niet open voor verdere reacties.

Big-T

Humongous Ruler
Founder
R.I.P.
50.000 berichten 10.000 berichten
Waardering
3.208
Gisteren is de Iiyama CRT 22" opgehouden met werken, hij valt niet meer onder garantie, of hij gemaakt kan worden moet nog blijken.

Nu was alvast eens aan het rondkijken voor een goede lcd/tft monitor. Iemand wat tips waar je op moet letten en wat goede merken/verdelers zijn?

Dacht eigenlijk aan een Dell 20 of 24" oid, maar de samsungs zouden ook erg goed zijn, ervaringen?

Kijk op inkoopakties.net voor een inkoopaktie van 24" dell monitors :)

geen Dell, neem een neovo. die zijn pas goed.

[Link niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

echt een aanrader. hoezit het met je pc. staat ie al inelkaar?

• Topic Starter Topic Starter
hm...nog nooit van gehoord neovo

pc kan pas beginnen als iemand klaar is met een leverancier vinden, moet nog ff wachten dus.

BenQ heeft ook goeie monitors.

Ik vind ze ook niet mooi :)

tomshardware zei:
Conclusion

The SDM-P234 is the best 16:9 monitor we've tested so far. Still, its quality comes at a high price.
Las ik net in een review waar de Sony SDM-P234 (23") er erg goed (als beste) uitkwam, wel een redelijk dure idd.

Ik zoek trouwens een monitor die vooral in office en photoshop app goed scoort in contrast en kleuren.

Neem gewoon de 2406 van Dell als je nú een scherm moet. Anders wacht je op de opvolger 2407!

Laatma, de oude is gemaakt werkt alweer. Als ik er ooit een koop zal het denk wel een sony worden, niets dan goede reviews bijna.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven