XXL Nutrition

LCD Televisie

The Rock

Monstrous Giant
Elite Member
10.000 berichten
Waardering
234
Lengte
1m94
Massa
118kg
Ik ben aan het kijken voor een nieuwe tv, maar wil me eerst even rustig oriënteren. Na wat sites te hebben bekeken leek me dit wel een aardige: SAMSUNG LE 32R81B

Samsung LE-32R81B specificaties | Koopinfo.nl

Heeft iemand ervaring met deze tv, of weet iemand een andere/betere LCD-tv van rond de 80cm (32inch) in dezelfde prijsklasse?

Ik kwam op verschillende test sites de Samsung LE-32R41BD steeds tegen als best-getest, maar deze kan ik in geen enkele winkel meer vinden jammer genoeg.

• Topic Starter Topic Starter
Niemand? :o

Ik ben van plan om die volgende week te gaan halen, vindt hem verrekes mooi. Ook aan de specs te zien is het een van de beter voor die prijsklassa, dus als jij geduld heb kan ik wel kijken wat ik er van vindt, heb hem volgende week of over 2 weken, ligt eraan hoe de bestelling gaat. Tip, zoek in online pc winkels, daar tref je hem gauw 100 euro goedkoper aan als bij mediamarkt, 4Launch. Daar is hij 790 euro, geen slechte prijs.

Ik heb deze tv ook. Het beeld is echt SUPER. Ik heb dan wel een kleinere versie (20"). Design van de tv is erg mooi en de tv is erg gedruiksvriendelijk. Handige afstandsbediening erbij etc. Alleen de speakers zijn wat minder maar dat is bij elke lcd tv zo. Deze tv heeft echt het scherpste beeld van alle lcd tv's die ik gezien heb..

Echt een aanrader :thumbs:

ik heb de lg 32lc25r zeer goede tv en kost nu nog geen 600 euro

• Topic Starter Topic Starter
Ik heb inmiddels de Samsung LE32R81B aangeschaft. De eerste indrukken zijn prima, al moet ik hem nog wel even naar mijn wensen instellen op het gebied van de kleuren enzo. Als iemand een site heeft waar van die "professionele" calibratie instellingen staan, dan hoor ik het graag ;)

Ik ga komende zomer ook een nieuw tv'tje kopen.. Ik ben dus ook nog aan het kijken, Samsung heeft denk ik wel 1 van de beste prijs-kwaliteit verhoudingen. Ik lees iig overal goede reviews van Samsung en ze zijn niet duur :)
Echter, volgens mij is plasma toch beter dan LCD.. vooral als je van plan bent om spelletjes en voetbal erop te gaan kijken, LCD heeft nogal snel last van ghosting. Voordeel van LCD is dat het stroomverbuik wat lager ligt en over het algemeen wat langer meegaan, heb ik gelezen dan :)

Terug
Naar boven