MuscleMeat

LCD Tv

Joost16

Dutch Bodybuilder
15 jaar lid
Waardering
0
Wat is nu een echt goede lcd tv... ik wil er één gaan kopen van tussen de 1000 en de 1500 euro... als het kan beetje groot, maar ook zuiver, iemand tips?

Wat is nu een echt goede lcd tv... ik wil er één gaan kopen van tussen de 1000 en de 1500 euro... als het kan beetje groot, maar ook zuiver, iemand tips?

Waarom loop je niet bij wat winkels naar binnen, heb je groote schermen staan voor dat geld met super beeld.

Plasma?

Ik zou zeker voor plasma gaan, heb dat zelf ook. Ik heb zelf de panasonic 37xp80, subliem beeldkwaliteit. En als je tog voor lcd gaat, koop dan geen full hd onder de 100cm, heeft nauwelijks zin, je ziet bijna geen verschil met hd-ready

• Topic Starter Topic Starter
ik hoorde dat plasma behoorlijk veel stroom verbruikt... dus stuk meer dan lcd en ook dat de levensduur van plasma korter is

Wordt er al in HD uitgezonden dan? Nog niet veel, dus veel verschil kan er niet zijn?
Ik zou nu een Full HD kopen om over paar jaren niet weer een nieuwe te moeten zoeken...

ik hoorde dat plasma behoorlijk veel stroom verbruikt... dus stuk meer dan lcd en ook dat de levensduur van plasma korter is

Stroom betalen je ouders, als je tenminste thuis woont, en die levensduur bedraagt tegenwoordig 30.000 brand uren. Laten we er van uitgaan dat je 3uur per dag tv kijkt dan gaat je scherm ruim 27jaar mee, tegen die tijd is er al 3d tv en liggen de huidige tv's in de grabbelbak bij de mediamarkt.

Dat Full HD is redelijk overhyped ja. Je ziet nauwelijks verschil, alleen bij schermen van 55inch ofzo

Terug
Naar boven