Fitness Seller

Lean-rip 250

supervos

Advanced Bodybuilder
Waardering
31
Lengte
1m84
Massa
98kg
Vetpercentage
14%
Iemand hier ervaring mee? Lijkt me een goede om eod te zetten, wel pijnlijk denk ik.

Drostanolone Propionate 70mg/ml
Trenbolone Acetate 65mg/ml
Testosterone Propionate 65mg/ml
Testosterone Phenylpropionate 50mg/ml

250mg korte esters in 1ml is pijnlijk ja.

Test e
Mast e
Tren e
Zijn net ff iets prettiger!!!
Heb overigens geen ervaring met dit product...maar 1 of 2 x in de week zetten vind ik meer dan genoeg!

ik zou het niet wagen. Zou eerder voor de variant gaan met de lange esters. Of je neemt het met gedachten dat je in ergste geval een sore ass krijg na een keertje prikken en de rest links laat liggen en een paar tientjes kwijt bent.

• Topic Starter Topic Starter
ik zou het niet wagen. Zou eerder voor de variant gaan met de lange esters. Of je neemt het met gedachten dat je in ergste geval een sore ass krijg na een keertje prikken en de rest links laat liggen en een paar tientjes kwijt bent.

mja of korte ester variant los dus 3 ml injecten. Dan kom je op hetzelfde bijna zonder sore ass.

Iemand hier ervaring mee? Lijkt me een goede om eod te zetten, wel pijnlijk denk ik.

Drostanolone Propionate 70mg/ml
Trenbolone Acetate 65mg/ml
Testosterone Propionate 65mg/ml
Testosterone Phenylpropionate 50mg/ml

zelf een keer fast-rip gebruikt is bijna hetzelfde, maar dat was idd erg pijnlijk en dan druk ik het nog zacht uit

• Topic Starter Topic Starter
zelf een keer fast-rip gebruikt is bijna hetzelfde, maar dat was idd erg pijnlijk en dan druk ik het nog zacht uit

beetje pijn vind ik niet erg op zich. Pain is weakness leaving the body, echter als je in je been zet dan wordt het al gauw een belemmering om goed te trainen en dat is natuurlijk waardeloos.

1 keer test suspension geprobeerd gezet in benen, never again.

beetje pijn vind ik niet erg op zich. Pain is weakness leaving the body, echter als je in je been zet dan wordt het al gauw een belemmering om goed te trainen en dat is natuurlijk waardeloos.

1 keer test suspension geprobeerd gezet in benen, never again.

je hebt pijn en pijn zeg maar...zoek maar ff op het forum naar ervaringen met fast-rip

Terug
Naar boven