MuscleMeat

Leeftijd

jsport

Dutch Bodybuilder
Waardering
3
Lengte
1m65
Massa
56kg
Hallo iedereen,

Ik ben nieuw op dit forum en ik ben ook nieuw in het wereldje van het echt specifiek trainen op kracht. Ik heb zelf heel wat stickies hier gelezen en ben ook flink gaan surfen op internet maar over een paar dingen heb ik toch wat meningen nodig.

Ben zelf 15 jaar oud en ben volgens de GGD niet meer vol in de groei, zal hoogstens nog maar +-5 cm groeien en ik heb nu gewichten gekocht (soort starterspack) met een totale massa van 20kg (begrijp dat dat niet veel is, moet toch ergens beginnen) en nu heb ik al wat oefeningen van internet gehaald en die doe ik nu al, maar zijn er nu bepaalde ''dumbbell'' oefeningen die je als 15jarige niet moet doen, wat mijn groei heel erg kan belasten? (misschien iemand met nog goede sites met oefeningen?)
Heeft ook iemand nog enig idee, hoe ik de kilos kan opbouwen, want moet ik dit opgevoel doen, of elke week 1 kg ''zwaarder'' tillen?

Bedankt voor het lezen. ;)

Gr.

Als 15 jarige kun je goed beginnen door hier op het forum rond te snuffelen op zowel de training als de voeding secties.
Daarnaast heeft http://scoobysworkshop.com/ veel nuttige info over thuis trainen voor beginners.
Voor oefeningen kun je altijd terecht op http://www.exrx.net
Maak een degelijk voedingsschema, trainingsschema en je kunt beginnen

• Topic Starter Topic Starter
Bedankt!
Als 15jarige kan ik eigenlijk al als volwassene meedraaien? Of zie ik dit verkeerd?

Gr.

Ik draai gewoon op ' volwassen ' mee
maar imo als je gewoon de techniek goed uitvoert zal er niks gebeuren.

en dat groei stopt door krachttraining vind ik bullshit.

Bedankt!
Als 15jarige kan ik eigenlijk al als volwassene meedraaien? Of zie ik dit verkeerd?

Gr.

Tuurlijk kun je met volwassenen meedraaien, zorg dat je gewoon met lage gewicht begint, en werk je weg naar boven. En niet haasten, je bent jong en je lichaam is in ontwikkeling.

zo lang je de oefining 100% uitvoert kan er niks gebeuren, gewoon lekker trainen, je stopt echt niet met groeien als je gaat traine. das een faabltje

Het is een grote fabel dat als je aan krachtttaining je niet of minder groeit. Het is zelfs dat krachttraining goe dvoor je botten is als je het gewoon verantwoord doet ongeacht je leeftijd.

Krachttraining zal weinig tot niet de groei remmen, AAS daarentegen...

• Topic Starter Topic Starter
Ah thx mensen! Fijn om te weten dat t niet mn groei blockt ofso.

heey mensen weet iemad meschien hoelang de houdbaarheids datum van capsules zijn o.a. van muscle&pump ultra :P en houbaarheid van magnificent:P altublieft hehe

---------- Post toegevoegd Wed 11 Apr 2012 om 22:39 ----------

oow een de amino xplodes laatste ssry :P

heey mensen weet iemad meschien hoelang de houdbaarheids datum van capsules zijn o.a. van muscle&pump ultra :P en houbaarheid van magnificent:P altublieft hehe

---------- Post toegevoegd Wed 11 Apr 2012 om 22:39 ----------

oow een de amino xplodes laatste ssry :P
Als je stats kloppen:p.. Waarom ga je meteen allemaal sups kopen? Koop gewoon eiwitten lean gain bijvoorbeeld, en niet Muscle & Pump extra want dat is nu eigenlijk overbodig want je groeit toch snel genoeg nu.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven