Fitness Seller

Leek gaat branden.. (Nero Vision Express 2)

Test_Addicted

Advanced Bodybuilder
Waardering
5
Hello..

Ik heb maar 's besloten om mijn abbonement bij de videoland op te zeggen...

Nu ben ik bezig om een .avi bestand te branden als dvd. Het schijnt een paar uurtjes te duren voordat je schijf klaar is, maar hij staat nu onderhand al 5 uur aan.! Is dit normaal? Bij current progress en/of total progress gebeurt er niks...

Nee is niet normaal. Waarschijnlijk is ie vastgelopen. Branden van een avi van 700mb duurt op 8 speed niet zo lang hoor, net zo lang als een toilet bezoek (in de bulk) ongeveer.

Zelf gebruik ik:
Nero 7 Ultra Edition
IMGburn
Clonedvd

BadMF zei:
Nee is niet normaal. Waarschijnlijk is ie vastgelopen. Branden van een avi van 700mb duurt op 8 speed niet zo lang hoor, net zo lang als een toilet bezoek (in de bulk) ongeveer.

Zelf gebruik ik:
Nero 7 Ultra Edition
IMGburn
Clonedvd

Hij heeft het over het omzetten van een AVI naar een DVD. Ik denk dat het een beetje aan je computer ligt. Op mijn oude computer(AMD64 3200+) duurde het volgens mij 2 uur en een beetje. (op de pc die ik momenteel heb heb ik het nog niet geprobeerd.) ;

Verder is er volgens mij ook al Nero visionexpress 3. Misschien dat die ook nog wat tijdwinst geeft.

edit:

Test_Addicted zei:
Is dit normaal? Bij current progress en/of total progress gebeurt er niks...

Het zou best kunnen dat hij is blijven hangen. Maar dat het omzetten van een AVI naar DVD een paar uur duurt is normaal.

omzetten kan inderdaad wel even duren. Snelle processor is dan wel een vereiste.

• Topic Starter Topic Starter
Nou.. schiet niet op. Ik had Vision Express 2 ook maar gedownload met Limewire, maar blijkbaar functioneert ie niet helemaal...:rolleyes: Na 6 uur nog niks...

Iemand een link voor me waar ik wel iets aan heb..?? Vision Express 2 of 3...

Karma zal rijkelijk vloeien...

Er zijn zoveel programma's welke dit voor je kunnen doen. Neem eens een kijkje op dvdrhelp.com;

Test_Addicted zei:
Karma zal rijkelijk vloeien...

Helaas, met de 2 punten die wij kunnen geven maken we niet zo snel iemand blij. :P

Probleem opgelost.

Vraagje:

Wanneer ik een film wil gaan branden krijg ik de melding dat hij niet genoeg geheugen heeft om te kunnen branden. Temporary internetfiles zou te vol zijn.

Hoe kan ik nou bestanden wissen hiervan..?

Terug
Naar boven