AndroidHealthClinic

Leerzame en/of grappige filmpjes over politiek

haha, thx t. dit is echt iets voor mij; politiek voor dummies. :D

sticky?:)

edit; fail, ik zie net dat het al een sticky is. :o

• Like
Waarderingen: 515
Geweldig hoe die Nigel speecht. Ik mag dat Brits gelul wel :D

• Topic Starter Topic Starter
Geweldig hoe die Nigel speecht. Ik mag dat Brits gelul wel :D

Dit is ook een mooie

http://www.youtube.com/watch?v=wFXSj5WofYA&feature=g-vrec&context=G261d6a9RVAAAAAAAAAw

Begin 'm steeds meer te mogen eigenlijk. De EU is eigenlijk ook één grote mislukking. Europa is historisch sterk geworden door diversiteit en soevereiniteit van de onafhankelijke landen, centrale macht zal niet werken. Ik denk dat dat dit jaar meer dan duidelijk zal worden.

De EU is eigenlijk ook één grote mislukking. Europa is historisch sterk geworden door diversiteit en soevereiniteit van de onafhankelijke landen, centrale macht zal niet werken. Ik denk dat dat dit jaar meer dan duidelijk zal worden.

Ben ik niet echt met je eens; door de diversiteit en soevereiniteit van de onafhankelijke landen is het tot de helft van de twintigste eeuw een puinzooi geweest in Europa. (Wo1+2) Door de unie kan deze generatie en de vorige rustig slapen. Het is ook een goed idee gweest om de grenzen open te gooien voor het economisch verkeer en dezelfde munt. Vooral voor Nederland en Belgie. De reden dat Europa nu in een crisis zit heeft met andere dingen te maken.

Deze is ook wel mooi van Farage

http://www.youtube.com/watch?v=CRBX_FnGNe4

Ik kijk nu naar wat filmpjes over het ep en er wordt daar alleen maar gebekvecht lijkt het wel. Geen wonder dat haast niemand vertrouwen heeft in het ep
http://www.youtube.com/watch?v=HocWojKGS7A

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
Ben ik niet echt met je eens; door de diversiteit en soevereiniteit van de onafhankelijke landen is het tot de helft van de twintigste eeuw een puinzooi geweest in Europa. (Wo1+2)
Zo eenvoudig is het niet. Je kan niet alles wat in het verleden is misgelopen toeschrijven aan structuur A, en dan structuur B verdedigen terwijl het compleet aan het falen is.

Door de unie kan deze generatie en de vorige rustig slapen.
Tuurlijk niet. Als je denkt dat er geen sociale onrust kan en zal ontstaan (die is al volop bezig trouwens) binnen een unie dan moet je beter opletten. Het is ontzettend naïef om te denken dat er geen druk komt te staan op een unie in moeilijke tijden en dit niet kan leiden tot het uiteenvallen van die unie.

Maar gewoon doen zoals Barroso en Van Rompuy joh, vingers in je oren en heel hard LALALALALALA roepen. ;)

Het is ook een goed idee gweest om de grenzen open te gooien voor het economisch verkeer en dezelfde munt. Vooral voor Nederland en Belgie. De reden dat Europa nu in een crisis zit heeft met andere dingen te maken.
Je hebt geen EU nodig om vrije handel mogelijk te maken. Centraal beheer is het laatste wat een markt nodig heeft. De reden dat de EU in een crisis zit is omdat totaal verschillende landen niet in één en dezelfde unie kunnen functioneren. Elk land heeft een specifiek beleid nodig omdat elk land in een andere situatie verkeert. Eén munt voor totaal verschillende landen is vragen om problemen, en dat is wat we nu zien. De EU is een politieke droom die in realiteit een economische en sociale nachtmerrie is.

Maar als je hierop wilt reageren doe dat dan via PB want discussie was niet het doel van dit topic.

Ja gewoon de hedendaagse weergave van een groep chimpansees aan de drinkplas die met elkaar vechten om een plekje.

Terug
Naar boven