AndroidHealthClinic

legale en gezonde vervaning voor winstrol ?

ouri

Advanced Bodybuilder
Waardering
3
Lengte
1m76
hallo mensen ik zat met een vraagje ik zie dat er heel wat mensen kuren met spuiten en dergelijke...
maar heb je bv ook niets in de aard in pillen of poeder vorm ? ik wil niet beginnen met spuiten enzo;)
het is nog niet voor nu en direct maar had graag geweten of iemand dit wist .

AAS + legaal ga je niet vinden.

• Topic Starter Topic Starter
ben niet van zin om het direct te doen zoals ik al zei . wil idd eer vele meer wegen , wou enkel wat info

mvg

Prohormonen, deze zijn in Engeland legaal en kun je probleemloos hier geleverd krijgen (keep in mind, ze zijn voor de Nederlandse wet illegaal ). Als je op zoek bent naar iets wat niet zo leverbelastend is ( elke AAS/PH in pilvorm is leverbelastender dan injects ) dan is misschien 11-OXO wat voor je. Dit doet me qua werking aan Winstrol denken. Als je toch meer massa wilt opbouwen dan je met 11-OXO zou doen is epistane een optie.

AAS is niet gezond. Kip en rijst is gezond. Klinkt kinderachtig maar wel belangrijk om te blijven herhalen blijkbaar.

Zoals gezegd epi is legaal. Test is het minst ongezond.

Var, ookal is het niet legaal.

AAS zijn wel legaal om te gebruiken.

belgen?
wat is dat?

De staat van Belg wordt verkregen, behouden en verloren volgens de regelen bij de burgerlijke wet gesteld.

De Grondwet en de overige wetten op de politieke rechten bepalen welke de vereisten zijn waaraan men moet voldoen, benevens de staat van Belg, om die rechten te kunnen uitoefenen.

In afwijking van het tweede lid kan de wet het stemrecht regelen van de burgers van de Europese Unie die niet de Belgische nationaliteit hebben, overeenkomstig de internationale en supranationale verplichtingen van België.

Het stemrecht bedoeld in het vorige lid kan door de wet worden uitgebreid tot de in België verblijvende niet-Europese Unie onderdanen, onder de voorwaarden en op de wijze door haar bepaald.

een gezonde vervanging voor winstrol... moet niet veel gekker worden

rijst + kip

De staat van Belg wordt verkregen, behouden en verloren volgens de regelen bij de burgerlijke wet gesteld.

De Grondwet en de overige wetten op de politieke rechten bepalen welke de vereisten zijn waaraan men moet voldoen, benevens de staat van Belg, om die rechten te kunnen uitoefenen.

In afwijking van het tweede lid kan de wet het stemrecht regelen van de burgers van de Europese Unie die niet de Belgische nationaliteit hebben, overeenkomstig de internationale en supranationale verplichtingen van België.

Het stemrecht bedoeld in het vorige lid kan door de wet worden uitgebreid tot de in België verblijvende niet-Europese Unie onderdanen, onder de voorwaarden en op de wijze door haar bepaald.
LOL @ überdroogkloot :D

Terug
Naar boven