MuscleMeat

Verkocht Legpress, oly. dumbbells, Trilapparaat, abcoaster

Mohr

Cool Novice
Waardering
11
Nirt meer beschikbaar.

Doordat er geen interesse in was heb ik de legpress uit elkaar gehaald. Het stoeltje ligt op de stort en het stuk met het gewichten kolom gebruik ik nu als High/ Low pully.

IMG_1898-1.jpg

IMG_1900-1.jpg

IMG_1901-1.jpg

Laatst bewerkt:
Ook altijd handig/interessant als je even een foto post. :)

Trilplaat voor €75 ? Is dat niet epic goedkoop ? Mooi dealtje lijkt me, mits je voor die shizzle bent

• Topic Starter Topic Starter
Ook altijd handig/interessant als je even een foto post. :)

Zal ik nog doen.

Alles is in goede staat.

---------- Post toegevoegd Mon 18 Jun 2012 om 09:36 ----------

Trilplaat voor €75 ? Is dat niet epic goedkoop ? Mooi dealtje lijkt me, mits je voor die shizzle bent

Mwa, volgens mij kan je een powermax een stuk goedkoper krijgen. Dit is een beter merk, maar ook geen professionele...

Ik ben duidelijk ook niet voor die shit. Heb hem zelf wel eens als massage/ opwarm/ rek hulpmiddel gebruikt. Mijn vriendin (die hem wilde) heeft hem niet gebruikt.

Die abcoaster een beetje hetzelfde verhaal. Ik heb hem wel eens gebruikt en het is echt een goede oefening voor de buikspieren. Ik heb alleen liever de ruimte, en aangezien er genoeg alternatieve oefeningen te vinden zijn...

Welke gewichten zijn die dumbbells?
Zijn ze verstelbaar, zo ja, welke schijven heb je?

Welke dumbbell stangen zijn het?

@ echthard,frank92

Zijn verstelbare dumbbells 50 mm. Zie foto,s

De spullen staan inmiddels ook op marktplaats. Voorkeur is om het aan een medeforum-lid te verkopen. (daar zal ik de prijs ook op aanpassen, prijs op marktplaats is een bieden vanaf prijs en daarom lager).

Wat wil je hebben voor die dumbbells (zonder gewichten)?

Ik geef je 50euro voor die dumbbells inclusief gewichten... laat me maar weten wat je er van vind

Wie is die Joris waar jij over praat en waarom is er nog niemand naar hem toe aan het gaan?:D

---------- Post toegevoegd Wed 27 Jun 2012 om 08:46 ----------

Ik geef je 50euro voor die dumbbells inclusief gewichten... laat me maar weten wat je er van vind

Dan alleen 4x1.25kg. De andere gewichten kan je erbij kopen voor 1 euro per kilo.

---------- Post toegevoegd Wed 27 Jun 2012 om 08:53 ----------

Openingspost aangepast. Abcoaster is weg, prijs legpress aangepast en dumbbells incl 5kg gewicht rubbercoated.

Goed bod is welkom.

Details, details... 2x5kg en 4x2,5kg... (en dan nog die 4x1,25kg)

Alleen de legpress is nog beschikbaar, openingspost aangepast.

damn ik zoek ook 50 mm dumbbells :(

is de leg press nog te koop

Nope, openingspost aangepast.
Er mag een slotje op het topic

Terug
Naar boven