Fitness Seller

Leightweight babyyyy!!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Huge Mtf

Novice
Waardering
0
Hey mannen,

Ik was van plan om binnekort mijn eerste kuur te starten. Alleen ik ben aan het twijfelen of ik misschien niet beter kan wachten tot na de zomer?
Ik zit momenteel in de cut van naar 6-7%, zoals ws vele anderen hier op dit forum.

Ga ik goed groeien met een redelijk low-carbs dieet? Ik ben bang dat ik niet genoeg massa win..zit nu op een 2500kcal, goed hoog in de eiwitten. Wil namelijk wel hard knallen, de eerste kuur ga je uiteraard het hardst vooruit. Niet alleen gewicht vind ik belangrijk. Je kan nog wel zoveel wegen, maar in de spiegel klein lijken tegenover iemand van 20kg lichter. De spiegel liegt nooit.

Had in gedachten:

wk 1-8 375-500mg test? EW
wk 1-6 40mg winstrol ED

Nakuur uiteraard met nolva (en evt clen, maar denk dat dat te zwaar wordt).

Waarom de winny wk 1-6? Dan merk ik waarschijnlijk al een betere hardheid, gewichtstoename en krachtstoename direct de eerste weken (net zoals dbol gebruikt wordt in echte massakuurtjes). Of maakt het echt zoveel verschil die laatste weken? Heb het zelf namelijk tot nu toe niet mogen ervaren;)

Peace

Laatst bewerkt:
Wat zijn je stats?? Welke test bedoel je ?? wat is je doel??

• Topic Starter Topic Starter
Sorry, bedoel test e. Lijkt me niet echt prettig om aan de prop te gaan in mn eerste kuur.

Stats staan waar ik me voorgesteld heb, maar speciaal voor jou.
1,79m
86kg (kom van een goede 58kg)
Arm: 43cm koud

Doel: niet teveel gewicht verliezen naarmate ik droger wordt. Zou wel mooi zijn als ik straks op 90kg met 7% uit kwam;)

BTW: wat is karma? Snap het allemaal nog niet echt hehe..

Je kunt hier trouwens verschillende kuurtjes vinden :

http://forum.dutchbodybuilding.com/aas

(staan ook verschillende cutcuurtjes op)

Karma kun je iemand geven als je het eens bent met zijn/haar post of als die persoon je goed heeft geholpen bijvoorbeeld:rolleyes:

Veel mensen hier geilen op karma(ik zal geen namen noemen:D )

twizzle2711 zei:
Je kunt hier trouwens verschillende kuurtjes vinden :

http://forum.dutchbodybuilding.com/aas

(staan ook verschillende cutcuurtjes op)

Karma kun je iemand geven als je het eens bent met zijn/haar post of als die persoon je goed heeft geholpen bijvoorbeeld:rolleyes:

Veel mensen hier geilen op karma(ik zal geen namen noemen:D )

Nee dat zou ik maar niet doen, dan ben je nog wel ff bezig :D. Karmaa is lekkaaa ;)

• Topic Starter Topic Starter
Nu weer ontopic aub:rolleyes:

Geen gekloon, mazzel.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven