AndroidHealthClinic

Lekkende tankwagen met chemische stoffen!!

capricik

Advanced Bodybuilder
20 jaar lid
Waardering
1
Mensen van belgie, en meer specifiek mensen die rond antwerpen wonen :

04/03 Lekkende takwagen haven A'pen
In Antwerpen is momenteel de Noorderlaan afgesloten in beide richtingen door een ontsnapte gifwolk in de Antwerpse haven. De bevolking ten noorden van Antwerpen, Kapellen en Stabroek wordt dringend gevraagd ramen en deuren te sluiten. Dat laat de federale politie van Antwerpen weten.

Rond 12.45 uur kantelde een tankwagen aan de Schouwkensstraat in de Antwerpse haven. Uit het gevaarte lekt een giftig product. Momenteel wordt in een perimeter van 500 meter alles ontruimd. Naar verluid werd rampenfase 2 afgekondigd. Er zijn, voor zover bekend, geen gewonden. Enkel de vrachtwagenchauffeur liep kwetsuren op.

http://www.gva.be/Nieuws/inc/RouteHeadline.asp?art={AFC69BD5-F8F6-43AA-B24E-0546D5B303BE}

Ik doe alvast m'n ramen dicht..laten we maar hopen dat het nix ernstigs is.

Leuk ... tot in gent zal het wel niet waaien zeker :eek:

Ik ben een immigrant ... was vroeger een mexicaan Speedy Gonzales.
Ben dan op een sk8board en met een peddel van mexico naar belgië gevaren, en naar welke stad kan je dan best trekken ... Gent ofcourse :D

aaaaarrrrrrriiiiiiibbbbbaaaaa andreeeee andreeee ... :banana:

Speedy G. zei:
Ik ben een immigrant ... was vroeger een mexicaan Speedy Gonzales.
Ben dan op een sk8board en met een peddel van mexico naar belgië gevaren, en naar welke stad kan je dan best trekken ... Gent ofcourse :D

aaaaarrrrrrriiiiiiibbbbbaaaaa andreeeee andreeee ... :banana:
:D :D :D

FF een beetje onzinnige vraag: waarom hebben jullie bijna allemaal Belgium staan bij lokatie ipv Belgie (omdat jullie de trema niet op je toetsenbord konden vinden?(net als ik overigens) :D )

België? Links van de enter?

En 't is maar broom....

ë ë ë ë ë ë ë ... zie je wel dat ik het kan ;)

Terug
Naar boven