Fitness Seller

Leren roken!

Dit post je om mij te zieken he ouwe :(

ps. Ik zeg niet "oud" maar ik vertel je wel dat ik deze site een jaar geleden al kende :rolleyes:

thanks, die motivatie had ik nodig ja om er eindelijk maar is mee te beginnen :cool:

Roken moet mogen. :p

En veel minder omzet voor de Horeca.

Al die k*tregeltjes... :(

• Topic Starter Topic Starter
Per 1 juni a.s. de Noorse horeca rookvrij hè!

Yep,ben erg benieuwd naar de cijfers na een half jaar rookvrije horeca daar.

Al heb ik ook mn twijfels of ze daar in Noorwegen wel weten wat stappen is... :rolleyes:

Diep van binnen willen we allemaal een roker zijn. Zoals iedereen weet zijn rokers socialer, gezelliger en hebben een beter coïtusleven

Na hun hoogtepunt is hun hoogtepunt een peuk!

Als je wilt bekken merk je geen verschil als je de asbak leeg likt!

En een hoogtepunt gaat zelden zonder een zware astmatische aanval genaamd rokershoest!

In deze cursus gaan we in op zowel de fysieke aspecten (hoe steek ik een sigaret op? Hoe zorg ik ervoor dat ik de sigaret niet per ongeluk in mijn neus steek?) als de mentale aspecten (hoe weet ik wanneer het tijd is voor de volgende sigaret? Hoe vertel ik het mijn kinderen?) van het roken.

:roflol:

• Topic Starter Topic Starter
benchMarc zei:
Och gut... Jullie kennen de tekst "i'm with stupid" niet? :P

Sommige dingen kún je gewoon niet vertalen Brabo.
Die innerlijke drang van sommigen om álles te vertalen naar het nederlands schiet soms door.. :rolleyes:

Lijkt wel of er alleen nog humor in brabant is.. Bench maakte een geintje, ik snapte het meteen en moest er zelfs ff om lachen :D Daarna las ik jullie commentaar en moest ik nog harder lachen :roflol:

Brutez zei:
Lijkt wel of er alleen nog humor in brabant is.. Bench maakte een geintje, ik snapte het meteen en moest er zelfs ff om lachen :D Daarna las ik jullie commentaar en moest ik nog harder lachen :roflol:

Dus het spreek woord klopt?

Wie het laatst lacht.............................

Is traag van begrip :D
Fijn dat je het zelf zegt :roflol:

Terug
Naar boven