MuscleMeat

Letro/Femara

Fragile

Cool Novice
Waardering
1
Ik heb deze Letro/Femara in mijn bezit, graag had ik weten of dit degelijk materiaal is.

CIMG3675.JPG

• Topic Starter Topic Starter
Ik doseer hem op een kwart tabje per dag aangezien ik met lichte gyno zat na een kuurtje.
Ben momenteel een dikke week bezig, is het normaal dat ik hier vrijwel niets van merk?

ja letro heeft stady state van een par weken,moet spiegel opbouwen.
Werkt wel direkt,stopt alle aromatisatie vanuit je vetcellen.Maar het effect duurt ff.Anders ff half tapje erin voor een weekje

• Topic Starter Topic Starter
Prima, dus het licht schijfje dat ik voel zal wel verdwijnen na enkele weken?

Tegenwoordig wordt gyno in 1 adem genoemd met haast alle aromatiserende gear.Beetje gevoelige tepels is normaal,en echt geen gyno.........paniek verhalen over gyno

Gynecomastie oftewel manboobs oftewel borstvorming bij mannen. Letro voor lichte gyno is inderdaad belachelijk en bovendien niet snel genoeg. Daarvoor gebruiken we dus clomid of nolvadex (serm's).

Dit helpt toch niet tegen Gyno door Tren of Deca (prolactine)

Dit helpt toch niet tegen Gyno door Tren of Deca (prolactine)
Tren op zichzelf veroorzaakt geen gyno, dat kan alleen als er gestacked wordt met een aromatiserende AAS. De tren gaat dan haar progestagene activiteit versterkt zien door het toegenomen oestrogeen. In dat geval volstaat een serm alleen niet altijd en kan het nodig zijn om een stack van Arimidex of letro (aan lage dosis!) en Nolva/clomid te starten.

Ik heb diezelfde letro ook genomen en ben er tevreden van.
Wel best opbouwen.
Als je wil kan ik je mijn schema eens doorsturen.
Let op wel heavy shit die letro!
-> hartkloppinge
-> overal spierpijn
-> slecht voelen
-> libido zo goed als weg (misschien proviron bij de hand houden?)

maar mijn gyno links en rechts was in 3 weken zo goed als verdwenen!

Day 1: .50mg Letro
Day 2: 1.0mg Letro
Day 3: 1.5mg Letro
Day 4: 2.0mg Letro
Day 5: 2.5mg Letro **

*Regardless of the anti-e you are using it is important to still use it for the first day you begin letro as the letro will not have taken any effect and you by no means want your body to be without any protection when gyno is already prevalent.

** You will remain at this dose until gyno symptoms subside. Once you believe your gyno is gone it is important to stay at this dose for another 4-7 days to ensure all traces are gone. I recommend people with a bf% over 15 stay on for a week as it may be harder to judge completely whether the lump is completely gone. Once this period is over it will be important to taper letro down slowly rather than coming off it completely. Regardless of which manner you tapered up your dose you will all taper down in the same fashion.

Ik heb diezelfde letro ook genomen en ben er tevreden van.
Wel best opbouwen.
Als je wil kan ik je mijn schema eens doorsturen.
Let op wel heavy shit die letro!
-> hartkloppinge
-> overal spierpijn
-> slecht voelen
-> libido zo goed als weg (misschien proviron bij de hand houden?)

maar mijn gyno links en rechts was in 3 weken zo goed als verdwenen!

en die had je door het kuren gekregen?

en zat je aan het schema dat je hierboven vermeld???

Veel te hoog die dosis die daar staat. Als je damschijven hebt ok, maar dit is teveel

zou eerst paar dagen halfje (1 week) nemen,paar dagen hele(1 week),paar dagen kwartje,dan kwartje eod

Terug
Naar boven