Fragile
Cool Novice
- Waardering
- 1
Ik heb deze Letro/Femara in mijn bezit, graag had ik weten of dit degelijk materiaal is.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Prima, dus het licht schijfje dat ik voel zal wel verdwijnen na enkele weken?
Gynecomastie oftewel manboobs oftewel borstvorming bij mannen. Letro voor lichte gyno is inderdaad belachelijk en bovendien niet snel genoeg. Daarvoor gebruiken we dus clomid of nolvadex (serm's).
Gynecomastie oftewel manboobs oftewel borstvorming bij mannen. Letro voor lichte gyno is inderdaad belachelijk en bovendien niet snel genoeg. Daarvoor gebruiken we dus clomid of nolvadex (serm's).
Tren op zichzelf veroorzaakt geen gyno, dat kan alleen als er gestacked wordt met een aromatiserende AAS. De tren gaat dan haar progestagene activiteit versterkt zien door het toegenomen oestrogeen. In dat geval volstaat een serm alleen niet altijd en kan het nodig zijn om een stack van Arimidex of letro (aan lage dosis!) en Nolva/clomid te starten.Dit helpt toch niet tegen Gyno door Tren of Deca (prolactine)
Puberteit, ouder worden, of kuren.Hoe krijg je last van gyno dan? Kan dit komen door BB?
Ik heb diezelfde letro ook genomen en ben er tevreden van.
Wel best opbouwen.
Als je wil kan ik je mijn schema eens doorsturen.
Let op wel heavy shit die letro!
-> hartkloppinge
-> overal spierpijn
-> slecht voelen
-> libido zo goed als weg (misschien proviron bij de hand houden?)
maar mijn gyno links en rechts was in 3 weken zo goed als verdwenen!

Veel te hoog die dosis die daar staat. Als je damschijven hebt ok, maar dit is teveel