MuscleMeat

Leuk politie optreden

das wel een van slechtste combos die er rondlopen, kommaneukers bij de politie.

ik hoop dat ze een goeie sigaar gekregen hebben van die rechercheur.

langs de andere kant had hij die pen ook niet uit hun handen moeten trekken.

Bende idioten.

Het ware gezicht van de politie die na dagen lang bonnetjes uitdelen toch ook wel eens wat actie wilt.

Het beroep trekt nou eenmaal een bepaalt soort mensen aan.

zwaaaaaaar kansloos:S. Er zijn de laatste tijd toch iets te veel van zulke verhalen..

• Topic Starter Topic Starter
En toch wil ik er 10.000 bij, als kluizenaar en nomade die niets bezit weet je dat je zelf zo'n beetje de laatste bent die prioriteit is dus wat is er sensationeler dan profilerende ADDers onverdeeld in teams strijdend voor hun strepen, badge of aanzien in een groep.

Geweldig nummer van Radiohead in je signature, Marky :heart:

Ach die telegraaf, waren ze er bij....hond moet aan lijn,punt.

Beesten schijten alles onder wat los en vastzit, heb hekel aan honden ! En ze stinken !

• Topic Starter Topic Starter
Geweldig nummer van Radiohead in je signature, Marky :heart:

Kun je het voelen? De vlekkeloze linker hersenhelft als een abstracte wiskundige getallen driehoek, en de donkere rechter hersenhelft als dat van een gehandicapte die enkel kwijlend en contractieloos kan leven voor hedonisme.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

De politie is je beste vriend.

Tja, en een stel etters met scooters laten ze gewoon met rust.

Ik durf 100 euro in te zetten dat als je een wedstrijd van Feyenoord laat spelen zonder M.E. dat alles goed gaat.

Ik denk dat uitvaartverzorgers, waar ECHT GROF GELD VERDIEND WORDT WEET IKUIT MIJN OMGEVING, hier inderdaad blij mee zouden zijn.

Lennart, wat versta jij onder uitlokking door een politie en ME eigenlijk.

De ME hoopt gewoon dat dat stelletje werkschuwe halve gare kale of matjes dragende klapmongolen in bomberjacks en trainingsjasjes iets stouts doen zodat ze zich even lekker kunnen uitleven, of niet Lennart?

Ik geef ze geen ongelijk.

Als je erbij was.. weet je dat het gewoon puur uitgelokt werd door de politie en ME.
Ik durf 100 euro in te zetten dat als je een wedstrijd van Feyenoord laat spelen zonder M.E. dat alles goed gaat.

:roflol:

Dus twee groepen "voetbalfans" die van tevoren aankondigen elkaar kapot te zullen rossen mocht er een kans voor zijn, die kun je gewoon bij elkaar zetten zonder beveiliging? Jij snapt het man!

:roflol:

Dus twee groepen "voetbalfans" die van tevoren aankondigen elkaar kapot te zullen rossen mocht er een kans voor zijn, die kun je gewoon bij elkaar zetten zonder beveiliging? Jij snapt het man!

:roflol: ben jij serieus wel een keer bij de kuip geweest ? Het is niet mogelijk om bij elkaar te komen aangezien de uitsupporters vanuit de trein in een tunnel gaan die ze naar een veilige ruimte leidt.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

En niemand van de uitsupporters haalt het toch in z'n hoofd om uit te breken aangezien de uitsupporters van 9/10 het uitvak niet volkrijgen dus meer dan 1600 man komen er niet en tegen zo'n grote overmacht komt niemand ;)

je hoort het verhaal ook alleen maar van het slachtoffers kant he. dat zal ook wel wat overdreven zijn. maar dan nog is het belachelijk hoe politie soms macht misbruikt

Terug
Naar boven