AndroidHealthClinic

Leuke bumpersticker voor iedereen

Heb ik hier al eerder gezien, maar hij is leuk. ;)

Top sticker!!!!!!!!!!

Als we een RSS feed van GS --> DBB kunnen inbouwen hier zullen we je grotendeels overbodig maken lijkt mij. :D

deze is ook leuk:

ik houd niet van bumperklevers, voor mijn auto

Geheid dat je auto een paar deukjes erbij krijgt wanneer je m met zon sticker ergens in een stad laat staan :D

Ik ben vanavond ook bij de stille tocht aanwezig..

.....ik rij achteruit mee! :D

DBC01 zei:
Heb je meteen een excuus om de knuppel uit de achterbak te halen.

Laat ik dat maar niet doen....zo heb ik vorig jr iemand die met een hond op me afkwam gewaarschuwd.....resultaat;

Ik heb n aanklacht tegen me, en kan, indien ik pech heb dit jr voor de rechter verschijnen.

Zo werkt het tegenwoordig.

• Topic Starter Topic Starter
Ik wil je verdediging wel doen lieverd, er is niks mooiers dan een zaak te hebben tegen 'persoon met hond'.

Een béétje advocaat kan dit makkelijk voor je rechtzetten.

Ik vindt er niks aan !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Zou ik ook niet vinden als je zo'n bumpeer tegenkomt als Marokkaan! Weet je in ieder geval dat je van die tas moet afblijven anders eindig je net zo tegen een boom.

Het is ziek om met zo'n sticker te gaan rijden.

Net als NO FEAR op je achterraam :D

Ik vind het wel humor. :D

BigNL zei:
Het is ziek om met zo'n sticker te gaan rijden.

Net als NO FEAR op je achterraam :D

No fear heeft nergens mee te maken. Een kledingmerk ofzo? Het zegt helemaal niiiiks over degene die in de auto zit.

Mensen met een 'Ik geef gas voor mijn tas'-sticker kan je hoogstens beschuldigen van het feit dat ze het enorm zat zijn om telkens te horen dat er auto's worden leeggeroofd.

BigNL wijst inderdaad elk enigzins negatieve commentaar op Marokkanen meteen af.
Niks maar dan ook niks is waar wat er negatief over ze wordt gezegd.

DBC01 zei:
BigNL wijst inderdaad elk enigzins negatieve commentaar op Marokkanen meteen af.
Niks maar dan ook niks is waar wat er negatief over ze wordt gezegd.

Hij is net een struisvogel nietwaar? :D

Terug
Naar boven