MuscleMeat

Leuke series a la Family Guy, Friends,..

wimmos

Huge Freak
Waardering
198
Ben op zoek naar dergelijk vertier.. Mag max 25-30 minuten zijn, en liefst moeten er minstens een 30-tal afleveringen van online staan op:

http://www.surfthechannel.com/cat/television.html

Ben dus op zoek naar soortgelijke humor als in family guy, friends, malcolm in the middle, that 70's show.... kan niet zo moeilijk te vinden zijn maar ik ken gewoon te weinig titels :o.

Thanks!

californication is wel aardig

Amerikaanse sit-coms ?

Probeer Married with children en Everybody Loves Raymond. (Begin met 'the angry family' seizoen 6 episode 1 om een idee te krijgen waarover de serie gaat)

Bovenste behoren echt tot de top. Andere persoonlijke favorieten zijn Reba, Seinfeld, Curb Your Enthusiasm en Frasier.

Dharma and Greg,Will and Grace en Fresh prince of bel-air zal meer in de sT liggen van friends, en malcolm in the middle.

Bent voort momemt 'How i met your mother' aan downloaden. Zeer populair reeks in de states blijkbaar...

Op de site zie ik nog 3d rock from the sun staan, 8 simple rules for dating...., according to jim, my wife and kids, everybody hates chris...ook wel geinig.

Laatst bewerkt:
Everybody Loves Raymond.

Dat is nou echt een briljante serie.

Maar Married w/ Children is natuurlijk ook minstens zo briljant.

Futurama.

of manga..

Naruto (shippuuden), One Piece, Samurai X, Samurai Deeper Kyo, Bleach, InuYasha...
allemaal zon 20-30 mins

seinfeld is echt de moeite waard

• Topic Starter Topic Starter
Bedankt! Heb nu heel wat opties, zo raak ik de blok wel door heheh.

The office, uk versie, beste comedy ever.

entourage, heb overigens niet gecheckt of hij in die lijst staat maar echte aanrader!

third rock from the sun is ook echt geniaal! XD

Voor mij blijft Seinfeld de topper!!!!

scrubs, the king of queens, according to jim

little britain, allo allo, Yes minister en dan nog een soort britse versie van friends, maar kan nu nie direct op de naam komen... heeft lang op canvas gespeeld.

Terug
Naar boven