Fitness Seller

Leuven-Materiaal kopen?

BartxD

Novice
Waardering
0
Lengte
1m85
Massa
70kg
Hey forum :)
Ik ben net begonnen met aan mijn lichaam te werken en ik vroeg me af waar ik al het materiaal haal voor de training.. Ik woon in Leuven,Herent en ik zoek een matje(voor buikspieroefeningen) en halters, maar ik heb geen flauw idee waar ik zo'n dingen zou moeten zoeken..
Ik heb hier en daar al wat op het internet gekeken, maar meer dan supplement-winkels vind ik niet.. Alvast bedankt ;)

Hey forum :)
Ik ben net begonnen met aan mijn lichaam te werken en ik vroeg me af waar ik al het materiaal haal voor de training.. Ik woon in Leuven,Herent en ik zoek een matje(voor buikspieroefeningen) en halters, maar ik heb geen flauw idee waar ik zo'n dingen zou moeten zoeken..
Ik heb hier en daar al wat op het internet gekeken, maar meer dan supplement-winkels vind ik niet.. Alvast bedankt ;)

Als je op een site als dutchbodybuilding zit, dan moet je ook maar deftig trainen. Anders moet je maar eens naar dutchfitness gaan.

Met andere woorden, met een matje en wat dumbbells ga je er niet komen.
Best van al begin je een abbo bij een fitness in de buurt. Dan kan je nog steeds stoppen als je het niet volhoud.

• Topic Starter Topic Starter
Ik krijg pas mijn fitnessabonnement voor mijn verjaardag over een maand, maar nu zit ik een maand thuis en ik wil al iets doen met mijn vrije tijd... Aanleg voor het echte werk, zou ik zeggen :rolleyes:

dus je wil voor een maand fitness materiaal kopen?

slechte investering dan, kost je een jaarabonnement hoor :D

ookal vind je 2e hands, dan nog, voor een maand?

zou gewoon wat gaan fietsen enzo. beetje conditie opbouwen alvast.
de rest komt over een maandje dan wel ;)

Sport-target in Heverlee. Kijk anders daar eens. Daar verkopen ze alles wat je zoekt. Die hebben ook een site

Als je binnen een maand een abonnement krijgt, waarom dan niet wat inventief spelen met de omgeving? Als beginner kan je veel bereiken met oef. met eigen gewicht.

Ik denk dan maar aan, pull-ups aan de trap, push-ups in alle varianten (voeten hoger,lager,smal,breed...), dippen tussen stoelen,sissy squats etc... Je kan je hiermee gemakkelijk een maandje bezighouden. Gewichten enzo is niet goedkoop, denk al maar gauw aan €1-€1.5 de kg.

Als je toch iets wil kopen, kan je altijd de sportsworld(denk toch dat hij zo heet daar) nemen in het centrum. Op de kelderverdieping is een hoekje vechtsport/gewichten.

Als je toch iets wil kopen (voor 1 maand natuurlijk iets kopen is dom), koop dan een barbell met wat plates. Dan kan je overhead pressen, squatten, rowen, deadliften, curlen etc... ipv wat situps en light db werk

Terug
Naar boven