MuscleMeat

Stelling LG Cookie KP500, is dat wat?!

N00bie

Dutch Bodybuilder
Waardering
17
Lengte
1m83
Massa
82kg
Vetpercentage
18%
Geachte luitjes!

Ik word vandaag waarschijnlijk de (trotste) eigenaar van een LG cookie. Heb em besteld via Typhone en heb Tweakers al nagelezen op wat productrecensies en gebruikerservaring. Nu vroeg ik me af of wat buffe buffels hier ook in het bezit van dit koekje en wat je ervaring hier mee zijn! Uiteraard karma voor zinvolle reacties of ervaringen :D

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

ik heb zelf een LG Arena, fijne telefoon maar hij loopt wel eens vast.. dan kan ik hem ook niet meer uitzetten en moet ik de batterij eruit halen en dan pas doet ie het weer. Dit gebeurt toch wel zo'n 3 a 4 keer per week.. maar misschien heeft die Cookie er wel geen last van

Ik heb 1x een lg telefoon gehad en na 1 maand zag ie er uit alsof ik er een jaar mee gevoetbald had. Accu was ook vrij snel naar de klote....

Ik heb nu een Lg Viewty, en die bevalt aardig...zeker voor het geld.

Minpunten.
Camera valt tegen, lens is ook erg snel vettig/vies. En hij is niet de snelste. Verder erger ik me aan het niet hebben van een pinnetje (die krijg je erbij als een soort sleutelhanger).

Pluspunten.
Het is een gebruiksvriendelijke telefoon, en hij beschikt over genoeg opties. Helaas gebruik ik enkel de bel/sms functie, maar toch is het handig om bijvoorbeeld af en toe radio te kunnen luisteren.

NIET KOPEN!!!!!!!

Koop de samsung star, ik was eerst ook aant twijfelen tussen die en de cooky, maar goed dat ze mij hier konden overtuigen

Terug
Naar boven