MuscleMeat

Lichaamshaar

Helias

Dutch Bodybuilder
Waardering
4
Lengte
1m85
Massa
92kg
Vetpercentage
10%
Momenteel bezig met een kuur (wk 1-10 500mg test e), zit nu in het einde van week 2 en merk dat ik veel meer lichaamshaar heb..
Meer haren op m'n handen, armhaar is zwarter en dikker en m'n gezichtshaar is donkerder en groeit sneller
Vooral bij m'n polsen is het heel erg, vriend van me vroeg hoe het kwam dat m'n pols ineens zo zwart was ???
Zoals ik al zei zit ik nu pas in week 2.. is het zo dat deze toename van lichaamshaar alleen nog maar erger zal worden aangezien de test pas echt begint te werken vanaf week 4?(ongeveer)

Groet

Laatst bewerkt:
Tegen week 10 ben je een berggorilla helaas ;) vermoed dat dit niet zo drastisch zal toenemen, zelf merkte ik enkel wat meer haren op mijn rug/schouders, maar kan ook mijn verbeelding geweest zijn

hebben ze je dat niet verteld.. begint op je armen, straks zitten ze op je wangen en dan later ook nog is op je lip..

• Topic Starter Topic Starter
Wist wel dat dat kon gebeuren door de dht waarden enzo, maar had niet gedacht dat dat al zo snel zou gebeuren hahaha

Ik merkte eigenlijk alleen dat ik me zowat elke dag moest scheren :p Baardgroei ging echt véél harder haha

bij mij was dit ook zo. Ik was dan vanzelf al een behaarde aap (voor mijn leeftijd) en heb zwart haar. Vooral op mijn rug werd het dikker en ging het meer opvallen, maar nu ook niet extreem :p Achjah, boeit niet in de winter, in de zomer waxen en klaar :)

Wacht maar tot je op Tren gaat :') Tren en high test deden 't voor mij, sindsdien ben ik een behaarde aap.

Test+tren had ik in gedachte voor een eventuele 2e kuur, eerst maar eens zien hoe deze kuur zal verlopen.
Zou mast nog toegevoegd kunnen worden aan test+tren of is dat niet slim?

Ik was altijd al vrij harig maar sinds ik mn 2de kuur heb afgerond raakt iedere plek waar haar groeit uiteindelijk verbonden, van borst over naar schouders/rug en door naar beneden. GorillaMode.

Valt dat haar na verloop van tijd weer uit of moet je het gaan scheren? Ik heb dons haar gekregen op de plekken waar ik acne heb/had. Ben bang dat het na scheren erger wordt.

Na het scheren wordt het in ieder geval niet meer.
Waarschijnlijk blijft het wel op die plekken groeien tho.

Ik heb haar op mn eikel gekregen na 100 mg test E/week

• Like
Waarderingen: mat
Eger kan het niet worden, wel zwarter :D
Ik sta ook vol op men triceps schouders als ik het niet scheer. Nuja dat is miss wel wat overdreven.

Als ik aan de tren ga scheer ik men armen zoizo al voor de look. Wereld van verschil !
Je ziet al je aderen lopen en het is precies alsof je je armen al heel je leven met producten insmeert haha.
Helemaal glad en blinkend .

Eger kan het niet worden, wel zwarter :D
Ik sta ook vol op men triceps schouders als ik het niet scheer. Nuja dat is miss wel wat overdreven.

Als ik aan de tren ga scheer ik men armen zoizo al voor de look. Wereld van verschil !
Je ziet al je aderen lopen en het is precies alsof je je armen al heel je leven met producten insmeert haha.
Helemaal glad en blinkend .

Aderen on a skinny person dont count brah!

Terug
Naar boven