Fitness Seller

Lijpe beesten

Anoniem23518

Colossal Veteran
uitgeschakeld
10.000 berichten
Waardering
317
Lengte
1m94
Massa
115kg
Vetpercentage
18%
Check deze brute mother****ers: Big Bill(Poland China varken 1000kg:roflol: en 2.5m van staart tot kop)
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Hog Kong(wildzwijn van 517kg)
Monster pig(hybride tussen zwijn en varken van 480kg)
MonsterPig.jpg

Hogzilla(450kg en 3.6m lang wild zwijn)
Hogzilla.jpg

Coursey hog(500kg wild zwijn)

De roxxe onder de varkens.
Zullen wel beste spare ribs zijn lekka lekka.

• Topic Starter Topic Starter
Wilde zwijnen zijn levensgevaarlijk voor kinderen. Meeste zijn geschoten terwijl ze rondliepen in tuinen van mensen. Zwijnschieten is niet echt een hobby, jagen wel.

Op de fotos die ik zie staan volgens mij niet echt tuinen van mensen, en bijvoorbeeld de met een scope uitgeruste magnum .44 van die meneer is ook GEEN wapen waar de autoriteiten de wildstand mee beheersen.

Ben het met je eens dat er helaas uit veiligheid wel een wat moet worden geschoten, maar volgens mij zijn dit gewoon mensen die het voor de fun doen.

Op de fotos die ik zie staan volgens mij niet echt tuinen van mensen, en bijvoorbeeld de met een scope uitgeruste magnum .44 van die meneer is ook GEEN wapen waar de autoriteiten de wildstand mee beheersen.

Ben het met je eens dat er helaas uit veiligheid wel een wat moet worden geschoten, maar volgens mij zijn dit gewoon mensen die het voor de fun doen.
Sommige waren in het hoofd geschoten en bij andere was het niet meteen raak waarna het beest wegrende en later alsnog is afgemaakt.

En inderdaad zoals je al zegt je gaat niet jagen met een magnum .44 met een scope, des te meer lijkt het me dan duidelijk dat ie is doodgeschoten op een moment dat het moest.

Sommige waren in het hoofd geschoten en bij andere was het niet meteen raak waarna het beest wegrende en later alsnog is afgemaakt.

En inderdaad zoals je al zegt je gaat niet jagen met een magnum .44 met een scope, des te meer lijkt het me dan duidelijk dat ie is doodgeschoten op een moment dat het moest.

Als je naar de fotos kijkt van de mannen die deze beesten hebben geschoten, dan zie je ze behoorlijk trots kijken, dus ik denk nog staads dat het voor de fun was.

Maar JIJ postte de foto's om te laten zien hoe GROOT de piggies zijn en idd. VET GROOT

Als je naar de fotos kijkt van de mannen die deze beesten hebben geschoten, dan zie je ze behoorlijk trots kijken, dus ik denk nog staads dat het voor de fun was.

Maar JIJ postte de foto's om te laten zien hoe GROOT de piggies zijn en idd. VET GROOT
Ik zou er ook wel trots op zijn, moet je kijken hoe groot die beesten zijn.:D

whaaaa vlees

Dat kleine gassie schoot hem wel bij het jagen neer, k*t ventje.....
Was laast ook nog op DBB.

zijn al eens gepasseerd

those are some huge bores

Die 1e :eek: bruute massabeast

dit is fake, zijn paar sites die photoshop uitleggen.

Dit zijn behoorlijk grote beesten.
Ik ben trouwens wel eens op een Amerikaanse wapenfabrikant site geweest die een blz had met mensen die allemaal groot wild ermee geschoten hadden, en geen zwijnen.
Jagen is daar nog steeds een hobby, jammer
Het leidde eind 1800 al bijna tot uitroeiing van de Bizon

dat derde varken is huuuge en weegt toch maar 480 kg, onmogelijk zeg ik

Terug
Naar boven