MuscleMeat

Lijst van FPSers die ingesteld kunnen worden?

El Comandante

Massive Warrior
Waardering
13
Als je een FPS speelt waarvan de hoofdfiguur verschillende 'views' heeft (door de ogen, van achteren, van voren, van boven) zet de titel ervan hier dan neer, opa kan niet tegen de First Person en begint ervan te kotsen dus useful om es iets anders te proberen.

Denk dat het weinig uitmaakt of je nou FPS heb of Third person. Het beeld draait nog steeds snel.

• Topic Starter Topic Starter
Laat dat maar aan mij en m'n lotgenoten over, het maakt 100% alles uit. :(
GTA kan ik moeiteloos spelen.

Als je er een goede mening over wilt vormen, er zijn zat webpages op internet die het bekende probleem behandelen.

oblivion, niet echt een shooter, meer een rpg maar een echt goeie dan ;)

Is meer van dat Sf achtige he?

mercenaries.
lekker shit opblazen in third person view. :thumbup:

je bent een one man army die het opneemt tegen noord korea omdat die met atoombommen dreigen te gooien (het spel is 2 jaar geleden al uitgekomen hahaha).
Lekkere duistere sfeer en erg goede explosie's en soortgelijke effecten. Erg veel freeroaming ala GTA. Wenig diepgang, het is vooral rennen, schieten en dingen opblazen met heel veel verschillende wapens en nog meer vercshillende voertuigen.

mercenaries.
lekker shit opblazen in third person view. :thumbup:

je bent een one man army die het opneemt tegen noord korea omdat die met atoombommen dreigen te gooien (het spel is 2 jaar geleden al uitgekomen hahaha).
Lekkere duistere sfeer en erg goede explosie's en soortgelijke effecten. Erg veel freeroaming ala GTA. Wenig diepgang, het is vooral rennen, schieten en dingen opblazen met heel veel verschillende wapens en nog meer vercshillende voertuigen.

Die robots bedoel je? Grow up.

battlefield 2 maar dat is ook niet goed zeker ofwel? ik dacht dat je bij dit spel je beelden kon verzetten maar weet het niet meer 100 procent zeker.
in ieder geval een topgame vind ik ;)

Ik zal er zo aan denken als ik er eentje ga jatten.

Terug
Naar boven