MuscleMeat

Limewire crashed door router.. En nu?

Test_Addicted

Advanced Bodybuilder
Waardering
5
Om losse mp3's te downloaden is Limewire natuurlijk ideaal. Maar sinds ik draadloos internet heb met m'n laptoppie, crashed Limewire al gelijk bij het begin. Zwaar irritant.

Wat is verder geschikt om losse mp3's te downloaden?

Bearshare , alleen jammer van de sponsors zoals bij limewire . Anders via nieuwsgroepen dikke aanrader ..

Hoe bedoel je crashen? Hij sluit af, hij start helemaal niet op? Of iets anders?

Als vervanger voor Limewire vind ik Morpheus wel aardig.

hmm ja maar limewire is vele malen beter dan bearshar imo. Veel snellen en veel meer liedjes te vinden.

• Topic Starter Topic Starter
Hoe bedoel je crashen? Hij sluit af, hij start helemaal niet op? Of iets anders?

Als vervanger voor Limewire vind ik Morpheus wel aardig.

Als hij opstart verzend hij blijkbaar zoveel data in één keer, dat de router 't niet bij kan houden (blijkbaar), en vervolgens mijn internetverbinding eraf ligt.

Ben bang dat ik met bearshare 'tzelfde probleem krijg?

Ik zal eens kijken voor morpheus.

Als hij opstart verzend hij blijkbaar zoveel data in één keer, dat de router 't niet bij kan houden (blijkbaar), en vervolgens mijn internetverbinding eraf ligt.

Ben bang dat ik met bearshare 'tzelfde probleem krijg?

Ik zal eens kijken voor morpheus.

heb juist hetzelfde gehad en weet nog altijd ni hoe het komt.
Heel raar want via de draad heb ik totaal geen probleem maar draadloos crashed het ook constant. Heb dit ook met bitcommet. Overigens heb ik dit alleen met windows en niet met linux. Heb toen gedacht dat het was omdat de poort van mijn router niet open was maar heb dat ding nooit geconfigureerd gekregen. Is hier een USR.

gewoon google gebruiken, of blogs zoeken met jouw muziek smaak. Download sinds dien nooit meer met limewire. Klote programma.

Limewire helemaal niet gebruiken imo, zit teveel smerige spyware in. Zijn genoeg alternatieven. Ik gebruik Utorrent. Wanneer je geen torrents van losse nummers kan vinden pak je torrent van album en deselecteer je wat je niet wil hebben.

Soulseek, vindt het beter als limewire wat betreft mp3's

Soulseek

• Topic Starter Topic Starter
heb juist hetzelfde gehad en weet nog altijd ni hoe het komt.
Heel raar want via de draad heb ik totaal geen probleem maar draadloos crashed het ook constant. Heb dit ook met bitcommet. Overigens heb ik dit alleen met windows en niet met linux. Heb toen gedacht dat het was omdat de poort van mijn router niet open was maar heb dat ding nooit geconfigureerd gekregen. Is hier een USR.

Heel vaag idd. Heb ook zitten kloten met die poorten, zonder succes. Denk dat de router zoveel data in één keer niet aan kan.

Indien je op zoek bent naar underground shit zou je DC++ kunnen overwegen. Dit proggie is alleen aan te bevelen voor de meer geavanceerde gebruiker.

Soulseek is inderdaad ook een goede optie en werkt redelijk hetzelfde.

Terug
Naar boven