AndroidHealthClinic

Limiet?

Qoux

Novice
Waardering
1
Lengte
1m75
Massa
60kg
Hoe weet ik of ik het maximale limiet heb bereikt van mijn natuurlijke spiergroei in de armen? want ik merk wel dat ik kracht training kan doen maar de massa zelf is niet groter geworden de laatste 3-4 maanden.

:roflol:

Is dit trouwens serieus? :roflol:

Laatst bewerkt:
Stats: 1m75 60kg
en je praat over limiet:roflol:

Misschien wegen zijn biceps wel 10kg per stuk? :trollface:

Squatten en meer eten, je armen groeien niet alleen van een beetje bicep curlen. Ga je triceps meer trainen en focus niet te veel op je armen.

Mijn armen groeien het meeste als ik er niet om geef, na een tijdje denk ik dan van goh mn armen zijn gegroeid

leeftijd: 16

:)
:)
Je bereikt je natuurlijke max pas ongeveer rond je 27e (als ik me niet vergis) en dat alleen als je dus van beginsaf aan keihard traint + goed eet etc. etc. dus.....Nee.

Zijn jou armen 24+ cm? Zo ja, dan heb je, je maximale limiet bereikt. Serieus, is een onderzoek naar gedaan waaruit bleek dat wanneer mensen voor hun 18e 24+ cm armen hebben ze niet meer zullen groeien.

Zijn jou armen 24+ cm? Zo ja, dan heb je, je maximale limiet bereikt. Serieus, is een onderzoek naar gedaan waaruit bleek dat wanneer mensen voor hun 18e 24+ cm armen hebben ze niet meer zullen groeien.
leuk dit wist ik niet wat is je bron ?

Serieus? :eek:
Daarom groeien mijn armen niet meer. :(

Zit nog maar 1 ding op dan...

Stats: 1m75 60kg -

Jep, je zit op je natuurlijke limiet. Niet veel meer afvallen of je gaat dood.

Zo vroeg al op je limiet zitten, dat is balen knul.
Ben ik blij dat ik nog een jaartje door kan gaan voordat mijn limiet is bereikt.

Trouwens, dit kun je laten meten bij je huisarts.
Die hebben daar een speciaal apparaat voor, HEEL misschien is het nog niet te laat voor je!
Succes

u serious?

Hoe weet ik of ik het maximale limiet heb bereikt van mijn natuurlijke spiergroei in de armen? want ik merk wel dat ik kracht training kan doen maar de massa zelf is niet groter geworden de laatste 3-4 maanden.
Meer eten, harder trainen, minder internetten.

Terug
Naar boven