Hoe weet ik of ik het maximale limiet heb bereikt van mijn natuurlijke spiergroei in de armen? want ik merk wel dat ik kracht training kan doen maar de massa zelf is niet groter geworden de laatste 3-4 maanden.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ala greg valentino

leuk dit wist ik niet wat is je bron ?Zijn jou armen 24+ cm? Zo ja, dan heb je, je maximale limiet bereikt. Serieus, is een onderzoek naar gedaan waaruit bleek dat wanneer mensen voor hun 18e 24+ cm armen hebben ze niet meer zullen groeien.
Zijn jou armen 24+ cm? Zo ja, dan heb je, je maximale limiet bereikt. Serieus, is een onderzoek naar gedaan waaruit bleek dat wanneer mensen voor hun 18e 24+ cm armen hebben ze niet meer zullen groeien.

Serieus?
Daarom groeien mijn armen niet meer.![]()
Zit nog maar 1 ding op dan...
no problem

Je bereikt je natuurlijke max pas ongeveer rond je 27e (als ik me niet vergis) en dat alleen als je dus van beginsaf aan keihard traint + goed eet etc. etc. dus.....Nee.

Meer eten, harder trainen, minder internetten.Hoe weet ik of ik het maximale limiet heb bereikt van mijn natuurlijke spiergroei in de armen? want ik merk wel dat ik kracht training kan doen maar de massa zelf is niet groter geworden de laatste 3-4 maanden.