- Waardering
- 5.498
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 84kg
- Vetpercentage
- 15%
Het mag geen geheim zijn dat de publieke omroep wat links georiënteerd is, maar ik vind dat het de afgelopen maanden toch echt wel de spuigaten uit begit te lopen. Natuurlijk werden we het afgelopen jaar al dood gegooid met PvdA politici in programma's als de wereld draait door (met als toppunt Felix Rottenberg) en Pauw en Witteman. Dan heb je nog de columnisten in buitenhof (Désanne van Brederode
). Belachelijke reportages van Zembla (Wilders: profeet van de angst).
En gisteren, na een paar verkiezingsdebatten op RTL4 waar Rutte als overduidelijke winnaar naar voren komt, komt Netwerk weer met een regelrechte smear campaign over de man, waar ze een uitgebreidde opsomming maken van al zijn fouten en weergeven waarom hij niet geschikt zou zijn als premier (nadat ze al maanden Cohen pushen als de nieuwe leider van NL). En dan zap je even verder en da zijn ze op Ned2 weer bezig over de onbetrouwbaarheid van peiligen, en met name die van Maurice de Hond (waar VVD als grootste partij naar voren komt), en dat alles nog mogeijk is (dus stem toch maar gewoon PvdA).
Ik begin het toch wel ronduit belachelijk te vinden hoe het gaat, via een zender die wordt betaald van belastingcenten. Ze zetten echt alles op alles om de zwevende kiezer naar links te trekken. Ik trek dat uitermate slecht moet ik zeggen, ik hoop ook echt op een dikke epic fail voor links puur en alleen omdat die ****ing rode sjaal je in je nek geramt wordt door de publieke omroep. Meningen?
). Belachelijke reportages van Zembla (Wilders: profeet van de angst).En gisteren, na een paar verkiezingsdebatten op RTL4 waar Rutte als overduidelijke winnaar naar voren komt, komt Netwerk weer met een regelrechte smear campaign over de man, waar ze een uitgebreidde opsomming maken van al zijn fouten en weergeven waarom hij niet geschikt zou zijn als premier (nadat ze al maanden Cohen pushen als de nieuwe leider van NL). En dan zap je even verder en da zijn ze op Ned2 weer bezig over de onbetrouwbaarheid van peiligen, en met name die van Maurice de Hond (waar VVD als grootste partij naar voren komt), en dat alles nog mogeijk is (dus stem toch maar gewoon PvdA).
Ik begin het toch wel ronduit belachelijk te vinden hoe het gaat, via een zender die wordt betaald van belastingcenten. Ze zetten echt alles op alles om de zwevende kiezer naar links te trekken. Ik trek dat uitermate slecht moet ik zeggen, ik hoop ook echt op een dikke epic fail voor links puur en alleen omdat die ****ing rode sjaal je in je nek geramt wordt door de publieke omroep. Meningen?