Fitness Seller

lipo6+no-xplode nare ervaring

mysthaar

Novice
Waardering
0
Ik neem nu 1 week lipo 6 begonnen met 1 cap dan 2 en vanaf nu vandaag 4 per dag.
had vandaag 2 genomen om 11u 30 en nog 2 om 16:30 nog 2 dan no-xplode genomen voor men training, ik voelde me echt niet op men gemak, in rust had ik hartslag 175 en voelde me echt draaierig en misselijk, zweten enorm, weet iemand of ik minder dan 4 per dag moet nemen omdat men lichaam er veel gevoeliger voor is?
Was er echt niet gerust in. men hartslag zit nu momenteel nog op 78 [8 uur na laatste inname] in rust, normaal zit ik op 50. Was ook wel nog maar 1ste maal dat ik no-xplode gebruikte.
Misschien slechte combinatie?
Iemand enige zelfde ervaring met no-xplode + lippo6 gehad?

je spoort sowieso niet als je naast lipo6 nog eens noxplode neemt...eigen schuld.

ik denk dat er weinig mensen zijn die dezelfde ervaring ebben gehad, omdat er weinig zo stom/dom zijn om die 2 te stacken

• Topic Starter Topic Starter
ok bedankt voor de verduidelijking, wist niet dat het ZO een krachtige werking had, naargelang er velen op dit forum zeggen dat lipo6 niet echt een grote werking gaf.

ok, heel dom van mij.
hoop dat niemand ook dezelfde fout maakt.

NEVER TRY BOTH THEY COUNTERACT EACH OTHER!!! NOXplode forces water into the blood vessels and veins and lipo 6 depletes water
Maar sommige zeggen dan weer dat het wel goed samengaat anyway niet voor mij.

Laatst bewerkt:
:(Staat ook duidelijk op de verpakking!

Valt mee dat je geen enorm hoofdpijn hebt gehad. Die ervaring heb ik gehad. geen pretje!

nee, geen hoofdpijn gehad.
Nu, waarom staat er niet vermeld op de verpakking van no-xplode dat deze caffeine bevat?

Staat er wel op hoor: Caffeine Anhydrous 200mg!
+ Waarschuwing: niet gebruiken in combinatie met andere producten die synephrine,
caffeine of schildklier stimulerende samenstellingen bevatten.......
Nou, je bent er gelukkig weer bovenop!:D

inderdaad :D dacht ff dat ik bijna dood was

Ik heb dit toevallig vandaag ook gedaan maar dan met lipo6x, en een uurtje voor de training een dosering NO + tijdens de training weer een dosering NO door m'n water heen.

hartslag bleef rond de 140 hangen, warm en zweten als een gek, maar alle oefeningen gingen lekker, hoger gewicht dan normaal, moet alleen nog in slaap zien te vallen :D

Ik heb dit toevallig vandaag ook gedaan maar dan met lipo6x, en een uurtje voor de training een dosering NO + tijdens de training weer een dosering NO door m'n water heen.

hartslag bleef rond de 140 hangen, warm en zweten als een gek, maar alle oefeningen gingen lekker, hoger gewicht dan normaal, moet alleen nog in slaap zien te vallen :D

Doe je voorzichtig, 't lijkt me niet echt gezond!:rolleyes:

mmm heb ze ook alle 2 gebruik, geen problemen of iets merkwaardigs.. mischien overgevoellig voor caffine?

alle 2 tegelijk en vooral dezelfde tijd? met een paar uur ertussen moet er weinig aan de hand zijn. (maar nog steeds teveel caff. per dag)

Haha leuk zo'n combo

Terug
Naar boven