XXL Nutrition

Lipostabil

JoeTat2

Dutch Bodybuilder
Waardering
5
Geen AAS maar weet niet anders waar het te plaatsen.

Ik heb twee dozen Lipostabil voor me liggen. Wat ik lees op het forum is dat het subcuntaan wordt geinjecteerd maar op de doos en de bijsluiter dat je niet SC mag injecteren maar dat je intraveneus moet injecteren?

Weet iema&nd hier meer over?

Thx.

JoeTat2 zei:

Ik heb twee dozen Lipostabil voor me liggen. Wat ik lees op het forum is dat het subcuntaan wordt geinjecteerd maar op de doos en de bijsluiter dat je niet SC mag injecteren maar dat je intraveneus moet injecteren?

Thx.

intraveneus? is toch in de ader?.. dat zou best kunnen aangezien het goedje eerste werd gebruikt om vet ophopingen in de aders te verkomen...

grt eddy

JoeTat2 zei:

Thx.

wordt geloof ik ook gebruikt om cholesterol te verlagen mss heb jij die soort te pakken.

Ik zou toch maar uitkijken met IV injecteren. Degenen die het hier op het board gebruiken zetten het allemaal SC. Mij niet gezien, heb foto's gezien van blauwbeurse zwembandjes auuuuuww! :(

Terug
Naar boven