MuscleMeat

liquidex

younggod

Competitive Bodybuilder
Waardering
71
Ik ben gisteren begonnen met 0.5 mg vloeibare armidex oed. Ik dus gisteren een halve ml in mijn mond gespoten, maar de smaak was echt verschrikkelijk. Het wel leek of mijn lippen tong en slokdarm helemaal verdoofd waren.

Is dit normaal of heb ik een vail met accuzuur???

Ik vroeg me ook af of het niet mogelijk is het te mengen met een glas vruchtensap ofzo, om te kijken of dat beter te doen is.

grtz

ik zou het gewoon door een glas melk ofzo heen doen, doe het desnoods sochtends door je brinta/havermout heen. deed ik ook altijd met vloeibare clen en dat ging al stukken beter

de smaak is normaal in het begin denk je what the **** is dit nou weer maar daarna begin je het lekker te vinden.

persoonlijk zou ik het niet door een hele maaltijd doen pak dan gewoon een klein glaasje vruchtensap b.v. jus dan is de erge smaak weg en ik dat het dan toch voor mijn gevoel beter word opgenomen als alles verspreid zit over een maaltijd..

groeten

younggod zei:
Ik ben gisteren begonnen met 0.5 mg vloeibare armidex oed. Ik dus gisteren een halve ml in mijn mond gespoten, maar de smaak was echt verschrikkelijk. Het wel leek of mijn lippen tong en slokdarm helemaal verdoofd waren.

Ik vroeg me ook af of het niet mogelijk is het te mengen met een glas vruchtensap ofzo, om te kijken of dat beter te doen is.

grtz

Waarom denk je dat het vaak word genomen met bv een glas water;)

Ik spuit altijd 0.5ml in mn mond en neem direct een flinke slok water erachteraan.

Maar kunt het idd ook gewoon in een beetje water doen.

• Topic Starter Topic Starter
oke gasten bedankt, het ging mij erom of dit normaal is of niet.

Ik moet zeggen ik schrok er wel een beetje van dat het ook zo verdovend werkt. Maar ik doe het morgen wel in een klein glaasje vruchtensap. Dan is het vast wel weg te krijgen.

thanx!

younggod zei:

grtz

Kerel,

jij hebt dus kennelijk ook nog nooit een glas sterke drank gedronken he? :p :p
is een tikje ERG overdreven wat je hier schrijft.
ik heb het ook eens genomen tijdens een kuurtje en vond de smaak niet zo slecht enige is een redelijke alcohol smaak die eraan zat, maar dat stoorde me niet zo ik werd er in ieder geval niet dronken van :D :D :D

mocht je er dronken of verslaaft van worden/raken neem dan kontakt op met de club voor Anonieme Alcoholisten.

pipo zei:
Kerel,

jij hebt dus kennelijk ook nog nooit een glas sterke drank gedronken he? :p :p
is een tikje ERG overdreven wat je hier schrijft.
ik heb het ook eens genomen tijdens een kuurtje en vond de smaak niet zo slecht enige is een redelijke alcohol smaak die eraan zat, maar dat stoorde me niet zo ik werd er in ieder geval niet dronken van :D :D :D

mocht je er dronken of verslaaft van worden/raken neem dan kontakt op met de club voor Anonieme Alcoholisten.

kerel, ik denk dat ik voor mijn bb tijd je er keihard uit zou zuipen.

Ik overdrijf niet, misschien had jij wel een andere soort liquidex ofzo. Maar zoals ik al zei ik meng het wel gewoon.

zit die liquidex in een spuitflesje dan?

hoe werkt dat dan? is 1 spuitje een halve ml ofzo?

zit in een trekfles, trek je met een spuit er gewoon een halve ml uit, die je in je mond uitdrukt

ohhh tuurlijk :p

hehehe het is inderdaad geen lekker drankje maar dat komt inderdaad door de alchohol. Neem het inderdaad met wa vruchtensap de vruchtensuikers zorgen voor een snellere opname.

Wat een gemauw weer.
Wanneer komt er weer een topic over dat Winstrol tijdens/na injecteren zo'n auw doet?

AAS en aanverwante artikelen gebruiken is niet hetzelfde als een multipak RedBand opentrekken.

ook goeie morgen dbc verklaar u nader ???

Heel simpel.

Er wordt te vaak gezeurd dat dingen vies of pijnlijk zijn. Die medicamenten zijn ook niet uitgevonden om je smaakpapillen of je huidje een plezier te doen. Wie mooi of gespierd wil zijn moet pijn lijden. Niet zeuren over Liquidex smaak of Winny-pijn, ervaar het en wees happy met de resultaten.

klopt bro ik gebruik nu zelf femara = ook opgelost in alcohol maar begin het steeds lekkerder te vinden! je hebt het er voor over of niet! anders koop maar eens een stripje femara origineel kijk maar eens wat je ervoor betaald geef mij maar lekker de liquids net zo lekker er zelfs nog beter!

dus niet miepen over de smaak

Ik heb echt een gouden tip voor Liquidex gebruikers:

------Zet een glaasje vruchtensap klaar vóórdat je gaat slikken------

DBC01 zei:
Ik heb echt een gouden tip voor Liquidex gebruikers:

------Zet een glaasje vruchtensap klaar vóórdat je gaat slikken------

het feit dat iemand meldt dat iets ranzig smaakt, maakt hem nog niet tot een mauwerd. toen jij je eerste winny zette, vroeg je ook ongetwijfeld aan een iets meer ervaren persoon hoe en wat.
vergeet niet hoe je zelf bent geweest ;)

Ik kon dagen niet lopen van de pijn. Stond aan de deur en kon geen ettertjes achterna rennen. Plotselinge hongeraanvallen maakten mij murw. Maar het Hogere Doel deed alles vergeten :cool: :D

nee aan deze nuteloze bijdrage van jou hebben we weer veel... bedankt hoor!!!

Terug
Naar boven