Fitness Seller

live messenger

fitnessboy18

Dutch Bodybuilder
Waardering
0
ik heb dus nu de nieuwe live messenger gedownload
maar kan me heel vaak niet aanmelden k*tzooi!!
de ene dag is het goed. en de andere keer weer niet heb dus nu de oude msn er weer op en dat werkt perfect maar hoe kan dit miss omdat die nieuwe nog een beta is met veel fouten erin ...?

ik heb nooit last ermee.. draait prima. per ongeluk firewall? natrouter ?

• Topic Starter Topic Starter
Sinlath zei:
ik heb nooit last ermee.. draait prima. per ongeluk firewall? natrouter ?
heb niet zoveel verstand overal van maar heb wel een router maar wrm doet de oude msn het dan wel altijd goed ..?
en heb dus net ff een windowsupdate uitgevoerd en als de comp nu opstart krijg ik te horen dat ik een iilegale windows heb is dat ook te omzijlen ..?

omdat het een beta is ja je mag noot windows update nu kun je 2 dingen doen , 1. het negeren, 2 terug wndowns instaleren en ni update:P

wim1988 zei:
omdat het een beta is ja je mag noot windows update nu kun je 2 dingen doen , 1. het negeren, 2 terug wndowns instaleren en ni update:P

bullshit...

er zijn WGA fixes.. hier op het board is er zelf 1tje gepost.

en dat iets een beta is doet niets af aan het feit of je wel of niet kunt connecten. beta geeft aan dat er wel nog het een en ander voor verbetering vatbaar is je kan dus de oorzaak eerder toeschrijven aan de software maar voor hetzelfde geld is de connectie methode moedwillig verandert en moet je gewoon een poortje aanpassen.

probeer dit eens

ls je niet de laatste versie hebt download de laatste versie van Windows Live Messenger dan op: [Link niet meer beschikbaar]
Als het downloaden en installeren voltooid is, meld je je weer aan.
Dit zou je probleem moeten oplossen.
Als je nog steeds niet kan aanmelden, ga dan verder met de volgende stappen.

Start Windows Live Messenger en selecteer het emailadres in het aanmeldvenster waarmee je je probeert aan te melden.
Meld je niet aan maar klik op de Mijn e-mailadres vergeten link.
Klik op ja als je om een bevestiging word gevraagd.
Probeer je weer aan te melden door je emailadres en wachtwoord in te vullen en op aanmelden te klikken.
Als je nog steeds niet kan aanmelden ga dan verder met de volgende stap.

Verander je Windows Verkenner instellingen.

· Klik met je rechtermuisknop op de Start knop en kies voor Verkennen.
· In het Windows Verkenner scherm klik je op Extra en vervolgens op Mapopties. Klik op de weergave Tab en selecteer in de geavanceerde instellingen onder verborgen mappen en bestanden de Verborgen bestanden en mappen weergeven. Klik op OK om het Map Opties venster te sluiten.
· Open een Internet Explorer pagina en selecteer het tabblad Beeld. Klik hierna op Explorer-balk waarna je kiest voor Mappen.
· Ga je naar de Mappenlijst aan de linkerkant en ga naar de volgende map: C:\Documents and Settings\Contacts\ In deze map staat een map die dezelfde naam als jou emailadres heeft waarmee je aanmeld op Windows Live Messenger.
· Verwijder alle bestanden die in deze Map staan.
· Ga nu weer naar de Mappenlijst aan de linkerkant en ga naar de volgende map: C:\Documents and Settings\[JOUW WINDOWS AANMELDNAAM]\Local Settings\Application Data\Microsoft\Windows Live Contacts\ Ook in deze map staat een map die dezelfde naam als jou emailadres heeft waarmee je je aanmeldt op Windows Live Messenger.
· Verwijder de "real" en de "shadow" mappen die in deze map staan.

Probeer je nogmaals aan te melden op Windows Live Messenger.

Sinlath zei:
bullshit...

er zijn WGA fixes.. hier op het board is er zelf 1tje gepost.

en dat iets een beta is doet niets af aan het feit of je wel of niet kunt connecten. beta geeft aan dat er wel nog het een en ander voor verbetering vatbaar is je kan dus de oorzaak eerder toeschrijven aan de software maar voor hetzelfde geld is de connectie methode moedwillig verandert en moet je gewoon een poortje aanpassen.
en welk poortje is dat dan :P
en heb jij miss er iets op om dat van windows te omzijlen of is daar nog niks voor

d b b zei:
probeer dit eens

ls je niet de laatste versie hebt download de laatste versie van Windows Live Messenger dan op: [Link niet meer beschikbaar]
Als het downloaden en installeren voltooid is, meld je je weer aan.
Dit zou je probleem moeten oplossen.
Als je nog steeds niet kan aanmelden, ga dan verder met de volgende stappen.

Start Windows Live Messenger en selecteer het emailadres in het aanmeldvenster waarmee je je probeert aan te melden.
Meld je niet aan maar klik op de Mijn e-mailadres vergeten link.
Klik op ja als je om een bevestiging word gevraagd.
Probeer je weer aan te melden door je emailadres en wachtwoord in te vullen en op aanmelden te klikken.
Als je nog steeds niet kan aanmelden ga dan verder met de volgende stap.

Verander je Windows Verkenner instellingen.

· Klik met je rechtermuisknop op de Start knop en kies voor Verkennen.
· In het Windows Verkenner scherm klik je op Extra en vervolgens op Mapopties. Klik op de weergave Tab en selecteer in de geavanceerde instellingen onder verborgen mappen en bestanden de Verborgen bestanden en mappen weergeven. Klik op OK om het Map Opties venster te sluiten.
· Open een Internet Explorer pagina en selecteer het tabblad Beeld. Klik hierna op Explorer-balk waarna je kiest voor Mappen.
· Ga je naar de Mappenlijst aan de linkerkant en ga naar de volgende map: C:\Documents and Settings\Contacts\ In deze map staat een map die dezelfde naam als jou emailadres heeft waarmee je aanmeld op Windows Live Messenger.
· Verwijder alle bestanden die in deze Map staan.
· Ga nu weer naar de Mappenlijst aan de linkerkant en ga naar de volgende map: C:\Documents and Settings\[JOUW WINDOWS AANMELDNAAM]\Local Settings\Application Data\Microsoft\Windows Live Contacts\ Ook in deze map staat een map die dezelfde naam als jou emailadres heeft waarmee je je aanmeldt op Windows Live Messenger.
· Verwijder de "real" en de "shadow" mappen die in deze map staan.

Probeer je nogmaals aan te melden op Windows Live Messenger.
dit heb ik gedaan en werkt niet hij geeft nu aan dat ik een firewall probleem heb deed ie eerst niet ,maar even over die poorten waar moet ik dat veranderen in de router ofzo ben een echte noob op dit gebied :Phaha

hij doet het nu weer even afwachten voor hoe lang

Hier ook gezeik met Livemess... Steeds niet kunnen inloggen, krijg wel de vriendenlijst, maar geen connectie. Ik heb iemand toegevoegd, die zie ik niet in de lijst.. Het is weer even vreemd bij msn ???

Schijnt een ssl probleem te zijn, maar zie nog geen oplossing helaas..

Absolutely zei:
Hier ook gezeik met Livemess... Steeds niet kunnen inloggen, krijg wel de vriendenlijst, maar geen connectie. Ik heb iemand toegevoegd, die zie ik niet in de lijst.. Het is weer even vreemd bij msn ???

Schijnt een ssl probleem te zijn, maar zie nog geen oplossing helaas..

hmz.. heb je een link naar die ssl info? ik heb namelijk ssl alleen inkomen gereroute en heb nog geen problemen.

ik weet niet meer precies waar ik het las, maar kijk even op [Link niet meer beschikbaar]

gebruik dan een andere messenger zoals miranda, gaim, webmessenger.msn.com

Live messenger is al lang geen beta meer..
Hier overigens geen problemen ermee, thuis niet met een simpel routertje en op het werk ook niet met diverse firewalls en routers ertussen...
Wat is het versienummer van je live messenger?

Edit:
Op de blog van messenger staat hier ook wat over...
http://messengersays.spaces.msn.com/Blog/cns!5B410F7FD930829E!19210.entry

Terug
Naar boven