Fitness Seller

Liver support bij de kuur

Rouan

Cool Novice
Waardering
5
Lengte
1m77
Massa
82kg
Vetpercentage
10%
Ik ga binnenkort kuren met test e/dboll pct nolva. Is het
verstandig om liver support ernaast te nemen voor dboll en dan alleen tijdens de dboll/hele kuur/bij de pct ?

hier ga je veel verschillende antwoorden op krijgen vrees ik:)
de ene zegt dat de werking van aas afneemt.de andere niet enz...

ik doe dit altijd blijft je lever en denk niet dat dit 2kilo spiermassa gaat schelen:)

• Topic Starter Topic Starter
hier ga je veel verschillende antwoorden op krijgen vrees ik:)
de ene zegt dat de werking van aas afneemt.de andere niet enz...

ik doe dit altijd blijft je lever en denk niet dat dit 2kilo spiermassa gaat schelen:)

Welke supp neem je. En tijdens gehele kuur of ?

Daar zijn onderzoeken naar geweest. Zal is kijken of ik het kan terug vinden. Zijn hier in het verleden overigens ook meerdere posts over geweest.

Stop je er na de kuur mee

---------- Post toegevoegd 18 May 2013 om 18:47 ----------

Kan ze niet terugvinde vandaar deze post

ja ik doe deze nog 2weken langer door.tot de nakuur.zou de bewijzen wel graag eens lezen dan.want weet niet of dit een effect er van kan zijn maar als ik mariadistel begin te nemen krijg ik altijd paar piusten?

ja ik doe deze nog 2weken langer door.tot de nakuur.zou de bewijzen wel graag eens lezen dan.want weet niet of dit een effect er van kan zijn maar als ik mariadistel begin te nemen krijg ik altijd paar piusten?

Wk 1-4 dbol hierna direct starten met mariadistel dbol is ks. Weet alleen niet hoelang je moet gebruiken

Wk 1-4 dbol hierna direct starten met mariadistel dbol is ks. Weet alleen niet hoelang je moet gebruiken

ik doe het heel mijn kuur lang.dan 2weken tussen de kuur en pct ook.en tijdens de pct niet.
iedereen zijn mening hierover natuurlijk;)

Terug
Naar boven