AndroidHealthClinic

Locked Up Abroad (Pakistan)

Stephen Graham

.
Elite Member
15 jaar lid
50.000 berichten 10.000 likes 10.000 berichten
Waardering
22.094
A gym friend offers Erik Aude a free trip to Turkey and $800 to bring back leather goods. When the trip goes smoothly, Erik takes a similar trip to Pakistan. But this time, authorities discover opium in the lining of Erik's suitcase - a crime he didn't know he was committing. With nothing but his pride and innocence to hold on to, Erik endures months of torture and hostile inmates at Pakistan's largest prison, refusing to plead guilty. Erik describes his reaction to the brutal conditions and, in a Locked Up Abroad first, he even re-enacts the entire emotional saga himself

http://www.youtube.com/watch?v=1CDSYFNmW_Q

Beste ep van deze serie

Ja die ep vind ik ook de beste, iig van degene die ik heb gezien.

Beste stuk: 28:30

Die aflevering is 1 van de betere ja.

Keiharde aflevering.

• Topic Starter Topic Starter
Eric Aude is echt een baas

thanx

Thanks ,
zat gisteren nog naar deze serie te kijken , was ook een goede aflevering , if you ask me.....

Abbo.

Leuke serie, maar word er echt schijtziek van dat dit constant gedraaid wordt samen met die serie over het gevangenisleven op NGC.

Die was van de week op NGC maar ik geloof er geen RUK van. Wie zegt dat die gozer niet de helft bij elkaar liegt? Het is immers een acteur en met zo'n verhaal ben je natuurlijk meteen binnen.

Voorbeeld:
Hij rent weg nadat hij is aangehouden bij het vliegveld, ze schieten op hem met AK47's maar missen? Hij trapt daarna deuren in en opeens is er een DEA agent aanwezig?

Of dat hij 3 dagen gemartelt is op o.a. z'n voeten maar hij mept wel daarna die hele badass gevangenis bij elkaar in z'n eentje?

Hij zal vast ook echt in de gevangenis hebben gezeten etc maar de meeste verhalen geloof ik gewoon niet. Verdomme net John Wayne, door hemzelf gerefereerd lol.

Overal waar je ook leest zegt men dat dit zo fake als wat is.

Die was van de week op NGC maar ik geloof er geen RUK van. Wie zegt dat die gozer niet de helft bij elkaar liegt? Het is immers een acteur en met zo'n verhaal ben je natuurlijk meteen binnen.

Voorbeeld:
Hij rent weg nadat hij is aangehouden bij het vliegveld, ze schieten op hem met AK47's maar missen? Hij trapt daarna deuren in en opeens is er een DEA agent aanwezig?

Of dat hij 3 dagen gemartelt is op o.a. z'n voeten maar hij mept wel daarna die hele badass gevangenis bij elkaar in z'n eentje?

Hij zal vast ook echt in de gevangenis hebben gezeten etc maar de meeste verhalen geloof ik gewoon niet. Verdomme net John Wayne, door hemzelf gerefereerd lol.

Die ecto met z'n steroidensmokkel was nog wel echt het dieptepunt :roflol:

Goede episode, maar heb het gevoel dat hij toch een beetje teveel fanta heeft gedronken, vooral dat gedeelte dat hij zgn. iedereen in de gevangenis naar de klote helpt, terwijl hij daarvoor nog gemarteld was en z'n voeten helemaal naar de klote waren, yeah right...

Als ik AAS versmokkeld wilde hebben dan deed ik dat ook niet door een brede gast. Dat valt teveel op. Lijkt me logisch.
Die kerel gebruikte zelf en wou met een groepje flink inkopen in Mexico voor eigen gebruik & verkoop. Tevens betaalde ze met nep, zelf geprint geld en was het hele plan echt verdomd slecht uitgewerkt.

Wat een ongelofelijke irritante man is dat zeg, fuk yeah Murrica, Il beat you all up

Toen ik dat bij dat gedeelte van I have my pride, plead not guilty verloor ik het helemaal. GTFO dan, ga maar rotten in je cel. Heeft geen ene fcuk met pride te maken, je bent gewoon gepakt of je het nou wist of niet maakt voor de staat niks uit. Zelfde als bij heling, gewoon pech. Pride was geweest als hij die fcuker in the US kapot geramd had.

/:mad:

Voorbeeld:

Lol you beat me to it, dat dacht ik dus ook.

wat ik mij altijd afvraag bij dit soort martelpartijen in series en films,
-is het nou beter om maar gewoon te zeggen dat je schuldig bent terwijl je het niet bent
-en waarom verzint die beul niet gewoon dat hij bekend heeft als hij het niet doet er is toch niemand om het te controleren

Ben net klaar met kijken, maar het verhaal is echt lachwekkend.

Typisch Amerikaans weer.

Wow sicke ep!

Terug
Naar boven