AndroidHealthClinic

LOL, Katholieke Priester: 'Het is ongezond om denkbeeldige vriendjes te hebben.'

epic:roflol:

"if you have an imaginary friend, there is something seriously wrong with you", volledig mee eens!:haha:

Laatst bewerkt:
I have an imaginary friend and his/her name is God. :(

-

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
Ja, ik zou er elke dag wel een kunnen maken. Om maar even elke keer weer erop te wijzen dat er nog heel veel gristengekken rond lopen, en dat we het dus niet alleen over moslims moeten hebben.
Als je het niet snapt heb je het filmpje niet gekeken. (de 1e)

Ach, jou ontgaat ook wel eens lichte nuances in posts, klaas, elitaire elite. Het kan de beste overkomen.

De elitaire elite, spitsvondig hoor "beginnerbb". Hoe kom je er toch op man, dat gevoel voor nuance, je legt er precies de juiste diepte in, met een vleugje ironie. Literair gewoon. Pr-ach-tig!

Hey dit is het gristen-bash topic. Communisten afzeiken doen we ergens anders. :trollface:

dat heb je toch alleen als je een peuter bent ? moet wel leuk zijn om te hebben ,die mensen moeten toch wel heel veel fantasie hebben?

-

Laatst bewerkt:
Ja, ik kan het me ook nooit voorstellen. Maarja, de meerderheid van de mensen blijkbaar wel.

---------- Toegevoegd om 19:24 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:23 ----------

Ik refereerde naar jou, kijken of je het lokaas pakt en wat denk je? 2min! whaha.

Terug
Naar boven