WOUTERWEST
Novice
- Waardering
- 0
Goedenmiddag,
mijn kuurschema:
week 1-4 30mg dianabol
week 1-10 350 mg test per week
week 1-10 300 mg deca per week
week 12-14 nolvadex
Ik zit nu in week 10, en heb vorige week woensdag mijn laatste injectie test gehad.
Ik zou dus nog 1 keer test, en 1 keer deca moeten zetten..
Maar helaas kom ik net van de dokter vandaan, en wat blijkt nou, ik heb een infectie aan mijn longen opgelopen
pfff
Antibiotica en prednison gekregen.. en ben er ook gelijk mee begonnnen met innemen..
Mijn vraag is nu, of het verstandig is als ik mijn laatste injectie test & deca nog zet?? of beter van niet?
en kan ik met deze medicijnen nakuren? ik heb nolvadex liggen
Ik baal er wel echt ontzettend van.. wil heel graag naar de sportschool gaan maar heb er momenteel even geen lucht voor
in iedergeval bedankt,
Wouter
mijn kuurschema:
week 1-4 30mg dianabol
week 1-10 350 mg test per week
week 1-10 300 mg deca per week
week 12-14 nolvadex
Ik zit nu in week 10, en heb vorige week woensdag mijn laatste injectie test gehad.
Ik zou dus nog 1 keer test, en 1 keer deca moeten zetten..
Maar helaas kom ik net van de dokter vandaan, en wat blijkt nou, ik heb een infectie aan mijn longen opgelopen

pfffAntibiotica en prednison gekregen.. en ben er ook gelijk mee begonnnen met innemen..
Mijn vraag is nu, of het verstandig is als ik mijn laatste injectie test & deca nog zet?? of beter van niet?
en kan ik met deze medicijnen nakuren? ik heb nolvadex liggen
Ik baal er wel echt ontzettend van.. wil heel graag naar de sportschool gaan maar heb er momenteel even geen lucht voor

in iedergeval bedankt,
Wouter