Fitness Seller

longinfectie na kuur

WOUTERWEST

Novice
Waardering
0
Goedenmiddag,

mijn kuurschema:

week 1-4 30mg dianabol
week 1-10 350 mg test per week
week 1-10 300 mg deca per week
week 12-14 nolvadex

Ik zit nu in week 10, en heb vorige week woensdag mijn laatste injectie test gehad.
Ik zou dus nog 1 keer test, en 1 keer deca moeten zetten..

Maar helaas kom ik net van de dokter vandaan, en wat blijkt nou, ik heb een infectie aan mijn longen opgelopen:(:( pfff
Antibiotica en prednison gekregen.. en ben er ook gelijk mee begonnnen met innemen..

Mijn vraag is nu, of het verstandig is als ik mijn laatste injectie test & deca nog zet?? of beter van niet?

en kan ik met deze medicijnen nakuren? ik heb nolvadex liggen

Ik baal er wel echt ontzettend van.. wil heel graag naar de sportschool gaan maar heb er momenteel even geen lucht voor:cool:

in iedergeval bedankt,

Wouter

Klote kerel! wat je zegt je kan toch niet naar de sportschool dus denk dat je die laatste niet hoeft te zetten.
Wat betreft het na kuren dat weet ik niet,maar wat ik denk is je zou je laatste inject nu zetten toch?je moet zoiezo 2 weken na je laatste inject pas beginnen met je nakuur dus zou het ff aankijken.
Succes beterschap

veel plezier met je deca lul, stom om deca even lang door te laten lopen als test. gaat je libido echt geen goed doen. zou de laatste injectie alleen testo zetten en deca niet. of je nolvadex mag gebruiken met die medicatie zou ik niet weten

Ik zou de test nog even zetten en de deca weglaten.

• Topic Starter Topic Starter
Ja ik weet het, het is stom. ik was ook niet van plan om tegelijkertijd te eindigen.. maar nu met die medicijnen denk ik zelf niet echt dat het verstandig is om testo te zetten..

Mtest kun je gewoon zetten naast de meeste antibioteca, maar prednison weet ik niet maar dat zal ook wel gaan. Zo heb je nog wat speling op de deca en houdt je nog wat makkelijker massa vast. Ook zou ik de nolva 4 weken doen.

Pffffff gewoon ff je test weekie of 2 ddor zetten, nandrolone eruit, nakuren met nolva. Ben zelf longpatient, prednison, puffers, alles kan je naast je test gebruiken. Momenteel heb ik corticosteroide puffers, samen met nolva..... Al maandje of 7.

Terug
Naar boven