Fitness Seller

Lost 2

wou er net topic over beginnen...
Lost 2 stelt me zwaar teleur, ze springen vaak van de hak op de tak. Verhaallijnen worden gestart, om er vervolgens niets mee te doen... Ook het feit dat de uitzendingen zo onregelmatig zijn, doet mij vermoeden dat ze gewoon nog aan het filmen zijn of het zelf nog niet goed weten..
Naja ik ga seiz 2 nog uitzien, maar als het niveau zo blijft dan haak ik af voor seizoen 3 (wat er overigens zeker zal komen).

acidreign zei:
wou er net topic over beginnen...
Lost 2 stelt me zwaar teleur, ze springen vaak van de hak op de tak. Verhaallijnen worden gestart, om er vervolgens niets mee te doen... Ook het feit dat de uitzendingen zo onregelmatig zijn, doet mij vermoeden dat ze gewoon nog aan het filmen zijn of het zelf nog niet goed weten..
Naja ik ga seiz 2 nog uitzien, maar als het niveau zo blijft dan haak ik af voor seizoen 3 (wat er overigens zeker zal komen).

Ik denk wel dat het volledige scenario al vast ligt, of ze zullen er een stevige draai mogen aangeven aan het vele ongelooflijke dat er nu te zien valt, zoals die desmond die ook "toevallig" op dat eiland zit. Ik hoop gewoon dat het niet de zweverige tour opgaat.

push the button gedoe, gaat nergens over.

Kate is wel lekker.

• Topic Starter Topic Starter
Mij heeft het toch nog steeds in de ban...

ik hoop dat dit maar een overgaansaflevering was, er was idd te veel heen en weer gesprongen

'k wou tijdens die flashbacks altijd fast forwarden :D

we need some answersssssss !!

lol die flashbacks zorgen meestal juist voor answers

aflevering 16 zoog ook weer mateloos... niets in gebeurd zucht
begin die reeks echt beu te worden

Het is soms indd een beetje te ver gezocht, Mr Eko is wel cool :p

Wat is dit voor 'n bump Realist? :eek:

Nice bump idd.

Seizoen 5 is vanaf vorige week uit op dvd :cool:

Volgens mij ben ik midden in seizoen 3 ergens afgehaakt

Toen ik zag dat het eiland verschoof in de tijd, ben ik ervan weg gevlucht met de roflcopter.

Ik ben bij seizoen3 gestopt met kijken...:rolleyes:

Terug
Naar boven