MuscleMeat

"Lost"

Santoz

Freaky Bodybuilder
Waardering
0
B00005JNOG.01.LZZZZZZZ.jpg

Blijkbaar een serie die in Amerika hoge toppen heeft gescheerd en zo ook vele prijzen heeft gewonnen.
In Vlaanderen is de serie (vt4) maandag begonnen en het doet toch goeie dingen vermoeden vind ik zelf.
Iemand die toevallig de ganse reeks heeft gezien (niet dat je in dat geval de verdere afloop moet gaan verklappen) en nog mensen die het gaan volgen?

Ohja het gaat over een 50 tal mensen die een vliegtuigcrash overleefd hebben en op een vreemd eiland terechtkomen.

en dadelijk deel 2 found

Maandag de eerste aflevering gezien, zag er wel vet uit, aangezien er nog totaal niets van het mysterie werd onthuld. Nee denk echt dat ik ze ga blijven volgen.

Seizoen 2 gister begonnen in de Vs, vind het een hele kicke serie, zeker het kijken waard :)

Ik heb altijd bij die series dat ik dat dan te laat hoor. En als ik nu emaal een aantal afleveringen gemist heb zoek ik het niet meer om het te volgen. Had ik ook al met supranos :(

bah vind weeds, prison break en treshold veel beter

Ik heb enkel de laatste 10min gezien, maar ik ga het wel volgen. Heb toch niks anders om te zien ;)

In NL is ie al sinds begin dit jaar te zien op net5 met een zomerpauze...nu zijn er weer nieuwe afleveringen
vind t een coole serie

is zeker een relaxte serie

juist 2x1 gezien

yawn.jpg

vandaag de tweede aflevering gezien op vt4, en ik moet zeggen dat de serie een echte topper blijkt te zijn. en die kate, blijkt nog een ongelooflijk lekker ding te zijn.

Laatst bewerkt:
Ik download ze gewoon. Veel beter dan dat gare Net5 wat elke keer met pauzes uitzend. Ik heb gisteren Seizoen 2 aflevering 1 gezien. Echt abnormaal gewoon :D

draait het dan nog verder op dat eiland ofwat?

• Topic Starter Topic Starter
Blackadder zei:
vandaag de tweede aflevering gezien op vt4, en ik moet zeggen dat de serie een echte topper blijkt te zijn. en die kate, blijkt nog een ongelooflijk lekker ding te zijn.
Wou het net even zeggen...
Mooie meid.

Zondag ook ff gekeken naar het begin van de tweede aflevering. Het kwam totaal ongeloofwaardig en slecht geacteerd over op mij. Blijkbaar zat er ook een soort monster in het bos langs het strand. Nee, die gehypte serietjes zijn nix voor mij en het is niet omdat gans Amerika op zijn kop staat voor zoiets dat ik ook voor de bijl ge, zeker niet, als ik zoiets hoor dan ben ik nog sceptischer.

Net daarom, ik stond echt versteld dat de serie zo goed bleek te zijn, Ok het is en blijft een Amerikaanse Blockbuster serie. Maar in tegenstelling tot al die andere k*tseries die ze op de commerciele televisie spelen, zie ik hier toch enige diepgang en mysterie. Kijk naar dat personage Mr. Locke, vind ik ik toch aardig uitgewerkt.

• Topic Starter Topic Starter
The rebel zei:
Zondag ook ff gekeken naar het begin van de tweede aflevering. Het kwam totaal ongeloofwaardig en slecht geacteerd over op mij. Blijkbaar zat er ook een soort monster in het bos langs het strand. Nee, die gehypte serietjes zijn nix voor mij en het is niet omdat gans Amerika op zijn kop staat voor zoiets dat ik ook voor de bijl ge, zeker niet, als ik zoiets hoor dan ben ik nog sceptischer.
Tot nu toe vind ik het ook nog geen topserie maar kenners zeggen dat naarmate de serie vordert het enkel beter wordt én ik moet zeggen dat het onderwerp en het concept me wel interesseert.

iemand een idee wat de clue is? zonder achter spoilers te gaan zoeken op het internet? Ik denk aan een of andere geschifte professor :D , die experimenten uitvoert op dieren en misschien de crash heeft veroorzaakt.

Terug
Naar boven