XXL Nutrition

loveparade

Ik ben ook aan het kijken

to much :sd:

hoe is dat te doen met de trein ? Zie het wel zitten om er volgend jaar eens naar af te reizen

Ik kijk er niet naar, dan krijg ik veel te veel zin om mee te gaan feesten

Paar jaar geleden geweest. Heel goed te doen, relaxte mensen, lekkere muziek en (toen iig) waanzinnig lekker weer. :)

hoe is dat te doen met de trein ? Zie het wel zitten om er volgend jaar eens naar af te reizen

Je kunt beter vliegen, is veel goedkoper dan de trein!! En sneller. (Ben in juli naar Berlijn geweest, was €115,- voor een retourtje met het vliegtuig, je bent er in 50 minuten.)

Edit: oh nee, is niet meer in Berlijn natuurlijk.

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
fyi :

Love Parade lokt 1,2 miljoen bezoekers

ESSEN - De Love Parade in het Duitse Essen heeft onder een stralende zon 1,2 miljoen bezoekers gelokt. Daarover zijn organisatoren en politie het eens. 'Dit had niemand verwacht', zegt organisator Rainer Schaller. 'De stemming was beter dan vorig jaar in Berlijn.'

Ook de burgemeester van Essen, een stad met 600.000 inwoners was tevreden. 'Dit was pure levensvreugde', sprak Wolfgang Reiniger.

De Love Parade werd voor de eerste keer georganiseerd in Berlijn in 1989. Dit jaar vond het evenement voor het eerst plaats in het Ruhrgebied. De komende jaren trekt het dansfeest door Dortmund (2008), Bochum (2009), Duisburg (2010) en Gelsenkirchen (2011).

De opkomst in Essen lag hoger dan die in Berlijn vorig jaar. Ook toen hadden de organisatoren het over 1,2 miljoen technofans, maar de politie hield het bij 500.000. Het aantal incidenten bleef beperkt. In de namiddag werd een bezoeker met een mes gestoken, maar de man verkeert niet in levensgevaar.

iemand live setjes?

Op torrentz.com kun je een aantal goede setjes vinden van onder andere: anthony rother, fedde le grand, loco dice, blue man group en westbam. ff loveparade 2007 intikken en dan degene van 705 MB downloaden. Compilatie duurt ongeveer een uur en de video is een vrij hoge resolutie.

Ik was er trouwens zelf ook aanwezig en het was geweldig! Volgend jaar zeker weer :D

Terug
Naar boven