cjw
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 27
- Lengte
- 1m75
- Massa
- 86kg
- Vetpercentage
- 6%
Beste mensen
ik zou 2 weken geleden beginnen met een tren e test e kuur en heb onderhand al meerdere topics gemaakt met wat ik erbij wou doen maar wegens een gebroken hand en de vakantie heb ik nu dus iets van 8 weken niet kunnen trainen. Nu mag t gips er bijna af maar wou ik dus eerst even weer een klein bulkje inzetten om na mn oude niveau te komen en dan daarna te beginnen met tren
Mn laatste kuur was met deca
500 test
400 deca
50 dianabol
nu zat ik eraan te denken om anders eerst
400 test week 1-12
200 deca week 1-10
En daarna dus de test e tren e kuur te doen na een bridge.
nu is mijn vraag zou de deca nog veel doen aangezien ik de vorige x die op 400 had?
Alvast bedankt
ik zou 2 weken geleden beginnen met een tren e test e kuur en heb onderhand al meerdere topics gemaakt met wat ik erbij wou doen maar wegens een gebroken hand en de vakantie heb ik nu dus iets van 8 weken niet kunnen trainen. Nu mag t gips er bijna af maar wou ik dus eerst even weer een klein bulkje inzetten om na mn oude niveau te komen en dan daarna te beginnen met tren
Mn laatste kuur was met deca
500 test
400 deca
50 dianabol
nu zat ik eraan te denken om anders eerst
400 test week 1-12
200 deca week 1-10
En daarna dus de test e tren e kuur te doen na een bridge.
nu is mijn vraag zou de deca nog veel doen aangezien ik de vorige x die op 400 had?
Alvast bedankt

maar als ik nu alleen tren ga doen dan kom ik maybe de kilos aan wat ik verloren ben of hooguit 2a 3 kilo meer dat is dus niet wat ik wil wil eerst weer me oude gewicht hebben namelijk en dan de cleanbulk met tren