AndroidHealthClinic

low deca

cjw

Advanced Bodybuilder
Waardering
27
Lengte
1m75
Massa
86kg
Vetpercentage
6%
Beste mensen
ik zou 2 weken geleden beginnen met een tren e test e kuur en heb onderhand al meerdere topics gemaakt met wat ik erbij wou doen maar wegens een gebroken hand en de vakantie heb ik nu dus iets van 8 weken niet kunnen trainen. Nu mag t gips er bijna af maar wou ik dus eerst even weer een klein bulkje inzetten om na mn oude niveau te komen en dan daarna te beginnen met tren
Mn laatste kuur was met deca
500 test
400 deca
50 dianabol

nu zat ik eraan te denken om anders eerst
400 test week 1-12
200 deca week 1-10

En daarna dus de test e tren e kuur te doen na een bridge.

nu is mijn vraag zou de deca nog veel doen aangezien ik de vorige x die op 400 had?

Alvast bedankt

Dat zul je toch echt zelf moeten gaan uitvinden, lijkt me sterk dat iemand daar een panklaar antwoord op heeft. Mij lijkt van wel, 600 mg AAS doet z'n werk wel normaal gesproken.

• Topic Starter Topic Starter
Dat zul je toch echt zelf moeten gaan uitvinden, lijkt me sterk dat iemand daar een panklaar antwoord op heeft. Mij lijkt van wel, 600 mg AAS doet z'n werk wel normaal gesproken.

Dat is ook zo maar maybe dat mensen het ook wel is gedaan hebben om lager te zitten dan ze eerst gedaan hebben en of t toen wel werkte ?

lees regelmatig dat deca de 2e keer tegenvalt, en neem aan dat dat vooral is als je hem halveert.

lees regelmatig dat deca de 2e keer tegenvalt, en neem aan dat dat vooral is als je hem halveert.

Dit wist ik dan weer niet, mijn excuus. Als je daadwerkelijk op 6 % staat kun je evengoed een cleanbulk op tren doen, kom je zo goed als alleen maar schone kilo's aan.

Dit wist ik dan weer niet, mijn excuus. Als je daadwerkelijk op 6 % staat kun je evengoed een cleanbulk op tren doen, kom je zo goed als alleen maar schone kilo's aan.

Ik sta daatwerkelijk op 6% ja :D maar als ik nu alleen tren ga doen dan kom ik maybe de kilos aan wat ik verloren ben of hooguit 2a 3 kilo meer dat is dus niet wat ik wil wil eerst weer me oude gewicht hebben namelijk en dan de cleanbulk met tren

als je als eerste kuur 500/400 deed en als je nog sterk wilt gainen zal je toch minimaal aan dezelfde dosis of hoger moeten gaan maar 5kg is wel haalbaar met de dosis die jij voorstelt ga ik van uit

als je als eerste kuur 500/400 deed en als je nog sterk wilt gainen zal je toch minimaal aan dezelfde dosis of hoger moeten gaan maar 5kg is wel haalbaar met de dosis die jij voorstelt ga ik van uit

Bedankt voor reactie dat moet idd wel lukken denk ik ja zit nog in twijfel om gewoon 400 deca te doen omdat daarna de tren komt voor mn herstel of maskt t niks uit of 200 of 400 is?

8 weken gips? is je hand onder een wals gekomen ofzo? :P
Bij mij mocht het gips er na 10 dagen weer af en een week later kon ik weer voluit trainen

8 weken gips? is je hand onder een wals gekomen ofzo? :P
Bij mij mocht het gips er na 10 dagen weer af en een week later kon ik weer voluit trainen

Nee is op 2 plekke gebroken haha vlak bij pols en hoef t in totaal ook maar 4 weken om te hebben en daarna 3 weken rustig alles opbouwe
maar kon daarvoor ook bijna niet trainen door prive dinge helaas

Laatst bewerkt:
LOW deca is waist of money!

En als ik er de eerste weeken oxy of diana doe moet die 5 kilo wel haalbaar zijn toch wat ik over hou ?

En als ik er de eerste weeken oxy of diana doe moet die 5 kilo wel haalbaar zijn toch wat ik over hou ?

Oxy is gewoon domweg vocht pakken. Kvond het heerlijk spul, zag er hele dagen supervol uit maar toen het er 1 week uit was viel dat allemaal weg. Niemand kan je zeggen hoeveel jij waarop gaat pakken, make up your mind en probeer het gewoon. Als je 4 kg overhoudt is het ook leuk, hou je er 7 over helemaal top. Zou zelf in jouw geval nog steeds gewoon cleanbulken op tren meteen al.

Oxy is gewoon domweg vocht pakken. Kvond het heerlijk spul, zag er hele dagen supervol uit maar toen het er 1 week uit was viel dat allemaal weg. Niemand kan je zeggen hoeveel jij waarop gaat pakken, make up your mind en probeer het gewoon. Als je 4 kg overhoudt is het ook leuk, hou je er 7 over helemaal top. Zou zelf in jouw geval nog steeds gewoon cleanbulken op tren meteen al.

Hou zou jouw cleanbulk eruit zien met tren dan eventuele kickstart of ? En hoelang on blijven ? Wil namelijk 20 weken on blijven dus vandaar

500 test 400 deca 40 dbol
Wrm doe je dat niet gwn

Hou zou jouw cleanbulk eruit zien met tren dan eventuele kickstart of ? En hoelang on blijven ? Wil namelijk 20 weken on blijven dus vandaar

20 weken tren is wel heavy schijnt, weet niet of je daar ervaring mee hebt ( ik iig niet :P ). Een kickstart op een kuur van 20 weken zou ik persoonlijk niet doen, tijd zat om te groeien, no rush.
Ben zelf meer fan van blast/cruise principe maar als je 20 weken aan 1 stuk on wilt blijven kun je bijvoorbeeld eerst 12 weken test/primo pakken en daarna testP/TrenA/MastP voor een week of 6 of 8, zomaar een suggestie.

500 test 400 deca 40 dbol
Wrm doe je dat niet gwn

Is dat niet nog zwaarder kwa herstel denk je of maakt het niet uit of het nuu 200 of 400 is ?

---------- Post toegevoegd 4 September 2013 om 15:13 ----------

20 weken tren is wel heavy schijnt, weet niet of je daar ervaring mee hebt ( ik iig niet :P ). Een kickstart op een kuur van 20 weken zou ik persoonlijk niet doen, tijd zat om te groeien, no rush.
Ben zelf meer fan van blast/cruise principe maar als je 20 weken aan 1 stuk on wilt blijven kun je bijvoorbeeld eerst 12 weken test/primo pakken en daarna testP/TrenA/MastP voor een week of 6 of 8, zomaar een suggestie.

Wat houd dat blast cruise eigenlijk in hoor en lees dat vaker haha nee dit word me eerste x aan de tren maar wil eerst een bulk inzetten en dan lekker clean bulken

Terug
Naar boven