MuscleMeat

Low test Low bold

MMAknoepert

Cool Novice
Waardering
12
Lengte
1m75
Ben binnenkort van plan om 125 mg test 200 mg bold te gaan zetten, maar twijfel een beetje over de duur van deze kuur. Wat zou jullie advies zijn? Nakuur 4 weken nolva 20mg

250mg test 400mg bold 14 weken.

Dat is wel heel weinig bro
Heb je al eens eerder gekuurd? Zoja wat dan

• Topic Starter Topic Starter
Ja 2 kuurtjes, 6 weken Var 60mg en test e 125mg/ deca 100mg voor behandeling van een schouderblessure. Deze kuur is puur voor sneller herstel en betere stamina, merk dat mijn herstel steeds langer duurt namelijk.

Ja 2 kuurtjes, 6 weken Var 60mg en test e 125mg/ deca 100mg voor behandeling van een schouderblessure. Deze kuur is puur voor sneller herstel en betere stamina, merk dat mijn herstel steeds langer duurt namelijk.
Kun je me vertellen hoe goed het heeft geholpen? Ik heb ook een schouderblessure die maar niet weggaat, maar ik ben heel huiverig tegenover deca aangezien het zo onderdrukkend is...

Het heeft goed geholpen, kon alles weer doen/toelaten bij MMA trainingen.

Even wat ouder topic ophalen. Door een knie operatie ben ik niet meer toegekomen aan deze kuur. Begin nu weer net te trainen en wil zsm weer wedstrijden gaan draaien, zou dit nog steeds een goede kuur zijn? Zit er aan te denken om hem 16 weken te doen op 125mg test en 200mg bold hoelang moet mijn pct dan zijn?

4/5 weken

Waarom bold ook zo laag. Voor mma (op basis van nick) begrijp ik low test heel goed maar waarom niet 400-600mg bold? Verder een week of 14-16 nakuur 4-5 weken nolva 20mg

De bold heb ik eigenlijk zo laag naar aanleiding van Joop Kasteels kuren, maar mischien dat 400mg ook een idee is. Ik mag alleen niet teveel massa aanzetten ivm gewichtsklasse.

Waarom bold ook zo laag. Voor mma (op basis van nick) begrijp ik low test heel goed maar waarom niet 400-600mg bold? Verder een week of 14-16 nakuur 4-5 weken nolva 20mg

Dit..en misschien de test ook op 250mg. Hoeft niet natuurlijk, maar kan wel.:)

Terug
Naar boven