- Waardering
- 840
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 66kg
- Vetpercentage
- 19%
Ik heb zowaar net kaarten gekocht. Wie gaan er nog meer? Of zijn van plan te gaan.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ELLO ELLO!! Ik was wel van plan om te gaan.. moest alleen nog ff de details uitdokterenmini dbbmeet? lol
Het was geniaal. Ik was trouwens de breedste gast op Lowlands- Wat een skinny ****ers allemaal zeg.

Niet gezien, Rob. Er was weinig wat ik kende, op had gezocht of wat dan ook. Ik ben voor de ervaring gegaan. Ik heb het dus redelijk mainstream gehouden. Maaaaaarrrrr, ik heb wel wat leuke shizzle gezien. Met als absolute uitschieter Boemklatsch. t*ring, wat ben ik los gegaan op die shit. Ik was bijna wasted toen ik die zaal binnenkwam. Geweldige muziek. Dit was de enige act waar ik het ècht jammer vond dat ze stopten. Normaal ben ik meer van het pilsen, maar ik ging helemaal uit m'n panty hier.
Daarnaast was Anti-Flag weer ziekelijk goed. Ik had ze al eens in 013 gezien, maar die gasten geven zo'n show weg. Vooral die entertainer met dat drolletje op z'n kop. Geniaal. Ook een geweldig publiek. Ze speelden op het kleinste podium (Charlie), maar het was echt heel goed. Het was wel jammer dat ik in de pits eerst mijn telefoon verloor en daarna mijn camera ook nog eens. Ik was vergeten ze weg te leggen. Maar het absolute dieptepunt was dat ik dacht dat ik in de pit in m'n broek had gescheten. Ik was natuurlijk dronken, maar ik vroeg me in een vlaag van nuchterheid af waarom het zo kriebelde en ik ineens niet meer moest schijten? Verder stonk het ineens naar schijt en gingen mensen steeds verder van me af staan. Gelukkig bleek dit allemaal onzekerheid en paranoia te zijn, want eenmaal in de WC (die ik overigens wonderbaarlijk schoon vond!) bleken er enkele strepen in te staan, maar niet meer dan dat. Van die strepen schrok ik niet, want ik heb heel Lowlands in dezelfde onderbroek en korte broek gelopen. En natuurlijk niet één keer gedoucht of tanden gepoetst. Wat dat betreft ben ik echt een goorlap.
Maargoed, dat waren voor mij de uitschieters. The Hives waren vet, net als Dropkick Murphy's. Frans FerD. vond ik ook leuk. De t*ring, wat heb ik me daar een partij staan springen. het was enorm warm en ik heb me ook helemaal de tandjes staan zweten. Het leidde tot zeer uiteenlopende blikken van de gemiddelde omstander. Zeker omdat m'n lange geile lokken ook enorm nat waren van het zweet en deze bij het springen en losgaan nogal wat spetters in de rondte brachten. Dus dat was natuurlijk genieten.
Plain White T's waren echt te gay voor woorden. Dat vond ik echt geen hol aan. Ik heb een oud albumpje van ze en dat vind ik best leuk, maar dit was afschuwelijk. Echt van die softe poprock en geven totaal geen show weg.
Ben ook naar Textures geweest. Echt brute shit. Normaal luister ik het niet, maar dit was gewoon geniaal. Helemaal los. En dat ging ik ook bij Underworld. Kende ik ook niet, maar ik ben echt helemaal los gegaan, ook al was het ERG druk.
Verder heb ik Jamie Lydell nog gezien en dat was best leuk, maar ook erg druk en niet echt spetterend. We Are Scientist vond ik simpelweg saai. Niet leuk om te luisteren en ben voortijdig weggegaan.
Op aanraden van een lief leuk meisje in onze groep ook nog naar een reggearock band geweest. Iets met een Cat ofzo. Geen zin om het op te zoeken, maar dat was ook wel leuk. Killswitch Engage vond ik echt geweldig. Daar ben ik ook helemaal los gegaan.
Die WC's zijn trouwens echt heerlijk. De eerste dag zit je lekker te kakken en hoor je overal dat de schijtgeluiden afgeknepen worden. De laatste dag hoor je iedereen voluit schijten en heerlijke alcohol ochtend schijt eruit kletteren. Ik heb me kostelijk vermaakt, haha. Een ander hoogtepuntje was dat ik gisterenavond in mijn tent in de slappe lach schoot. Maar ik en mijn maat lachten zo hard, dat de gasten in de tent naast ons ook begonnen te lachen. En dat zorgde voor een kleine kettingreactie, en op een gegeven moment lagen mensen in een stuk of 7 tenten allemaal te schateren van het lachen. Vooral vanwege mijn aanstekelijke lach hoorde ik later, hahaha.
Al met al vond ik de muziek niet geweldig, maar pils en een paar geweldige dance acts maakten het meer dan goed. Ook hebben de heerlijke sfeer en het superweer ook veel bijgedragen aan een briljant weekend. Alles kon en niets mocht. In dat kader heb ik ook geleefd. Ik heb gedaan wat ik maar wilde, heb gezegd wat ik maar wilde en heb me van niemand ook maar iets aangetrokken. En het voelde heerlijk. Volgend jaar absoluut weer.