AndroidHealthClinic

LYY (Ling Yi Yao)

Just me

Dutch Bodybuilder
Waardering
3
Lengte
1m78
Massa
87kg
Vetpercentage
10%
Zeg het maar gasten. Real, fake, over of onder gedoseerd?!

Het is test e en mast e.

image.jpg

good 2 go! en nu, gaaaaan :-)

• Topic Starter Topic Starter
Thnx gasten. Toch lees je er niets over hier op het forum.

Als dat zo zou zijn dan is dit sub forum een goudmijn voor de politie.

Gelul dus

Hahahaha nou weet ik nog steeds niets. Dit forum is niet meer wat het is geweest.

Nog steeds niet helemaal duidelijk gasten. Is er iemand bezig met een LYY kuur?!

Nog steeds niet helemaal duidelijk gasten. Is er iemand bezig met een LYY kuur?!

Je bent 10+ jaar member! dan weet je toch wel dat over elke ug zowel positieve als negatieve reacties komen?
Het waarom laten we maar in het midden.
Ervaren moet je het toch zelf, imo maak je beter vooraf een keuze in een merk waar jij het vertrouwen in hebt en ga je je kuurtje doen. Beter kijk je dan ook helemaal niet in deze sectie want dat maakt alleen maar onzeker of je de juiste keuze hebt gemaakt.

dus omdat ik zeg g2g ben ik een dealer? lol
natuurlijk zullen er dealers zijn die hun produkten de hemel inprijzen en andere merken afkraken.
maar wil daarom niet zeggen dat dit bij alle reacties zo is.
nou goed, is een eindeloze discussie...

Ken nog zat mensen die niets anders willen
Zelf gebruik ik het ook
Alleen mijn test is altijd hg

Dus G2G

Het gaat je ook niet duidelijk worden tot je het zelf probeert. Mijn 1e AAS ervaring was met LYY, toen was het echt heerlijk maar da's 2 jaar geleden. Hoe het nu is geen idee maar als ik een betrouwbare pipo vind ga k 't weer een keer proberen :)

Terug
Naar boven