XXL Nutrition

m2 tijdens roa

katsjoee

Advanced Bodybuilder
15 jaar lid
Waardering
83
Lengte
1m80
Massa
110kg
Vetpercentage
16%
Heb roa lopen op 40mg, maar begin echt terug schijtewit te worden.

Als ik me goed insmeer met vochtige creme kan mijn lichaam een lichte zonnebank van 20minuutjes verdragen op deze dosis roa.

Heb nog 2 potjes m2 liggen, zou ik deze kunnen combineren met roa? Roa verbrand je, m2 verbrand je weer niet ... Mss heft het het elkaar beetje op?

Iemand ervaring mee?

ben benieuwd of iemand hier ervaring mee heeft, ik ben ook met roa bezig en ook wit.. heb ook nog m2 liggen maar denk niet dat het een goeie combi is :P

waarom roa niet op 20mg?
is het zo erg?

• Topic Starter Topic Starter
waarom roa niet op 20mg?
is het zo erg?

was zo erg ;p ! het is ook roa op voorschrift van de derma. hij heeft deze dosis bepaald.

heb nog steeds wat pukkeltjes hier en daar, maar de grote ontstekingen zijn na 2 maand wel weg.

al ben ik wel getekend voor het leven ( littekens ).

Heb roa lopen op 40mg, maar begin echt terug schijtewit te worden.

Als ik me goed insmeer met vochtige creme kan mijn lichaam een lichte zonnebank van 20minuutjes verdragen op deze dosis roa.

Heb nog 2 potjes m2 liggen, zou ik deze kunnen combineren met roa? Roa verbrand je, m2 verbrand je weer niet ... Mss heft het het elkaar beetje op?

Iemand ervaring mee?

Ik zou het niet doen!

Heb al 2 roa kuren gehad toen ik 16 was op 60 mg 6 maanden.

En vorige maand 7 maanden op 80 mg per dag.

Ben 1x onder de zonnebank geweest tijdens me roa heb een week pijn gehad leek wel een tomaat en ik ben al een getint persoon van me zelf verbrand normaal nooit.

Zou lkr wachten tot een maand na je roa kuur dan kan het geen kwaad als je je goed insmeerd.

Ik raad het af, heb zelf ook roa voorgeschreven gehad.

al ben ik wel getekend voor het leven ( littekens ).

maak het niet te erg in je hoofd. een babyface is ook niet alles :) Persoonlijk zit ik liever onder de littekens dat aan de roa moeten. Echt een klote middel dat. (ja ik heb vroeger ook onder de puisten gezeten, ben nu 34 en littekens zijn nu nauwelijks meer opvallend)

antwoord op je vraag; google zelf een op melanotan en roaccutane, vele mensen vragen het. we weten het niet .

Maar als ik persoonlijk nadenk zeg ik NIET doen. Wil je erg waarschuwen het NIET te doen met littekens!!

Scarring
Any unhealed scars or wounds may darken disproportionately compared to the surrounding skin when using Melanotan II. It is recommended to ensure all scars are healed fully before commencing Melanotan II usage. While using Melanotan II any slight skin abrasions (such as cuts and scratches) may also darken so you should ensure extra care is taken of your skin during this time.
Ik denk dat je erg opvallende mega bruine littekens gaat krijgen. Heb logs gelezen over ee klein sneetje in de huid die als veel donkerder werd en te erg zichtbaar. Die persoon was daar pas na een jaar na melantan gestopt te zijn af.

Bedenk ook wat de dermatoloog zal zeggen als je terwijl je onder zijn behandeling bent zelf gaat dokteren met medicamenten als melanotan!

---------- Post toegevoegd Fri 27 Jan 2012 om 18:06 ----------

Ben 1x onder de zonnebank geweest tijdens me roa heb een week pijn gehad leek wel een tomaat en ik ben al een getint persoon van me zelf verbrand normaal nooit.

Zou lkr wachten tot een maand na je roa kuur dan kan het geen kwaad als je je goed insmeerd.

Uw huid kan gevoeliger worden voor UV-licht (zon, zonnebank, UV-lamp). Gebruik een zonnebrandcrème met een hoge beschermingsfactor en blijf bij fel zonlicht tussen 12.00 en 15.00 uur uit de zon.
http://www.apotheek.nl/Medische_informatie/Medicijnen/Producten/Roaccutane.aspx?mId=10704&rId=1409

Laatst bewerkt:
Bwah, de littekens zitten op mijn beide schouders. Gelukkig geen in men gezicht.
Ik denk dat het als het volledig is genezen wel zal meevallen, maar je gaat het altijd blijven zien.

En alsk ik aan de m2 ga zonder te zonnebanken? :D

Krijg ik tenminste terug wat kleur, voel me echt niet lekker met zo'n wit gezicht met rode vlekken !

Ik zie niet in wat er slecht zou zijn aan roa + MII..

Twee middelen die in geen enkel opzicht met elkaar corresponderen..

Ook snap ik het verband UV en MII niet, zonnebank is helemaal niet nodig bij MII

Het enige waar ik mee zou zitten is het litteken verhaal door MII, maar goed, dat is een afweging die je zelf moet maken..

ik combo het zelf ook , roa 20mg + m2 + zonnebank , kzie geen donkendere worden litekens op me gezicht en word ook niet rood onder zonnebank of verband

Uit ervaring kan ik zeggen dat ik maar 1x een zonnebankje nodig heb.. Na de oplaad fase een goeie sterke zonnebank en ik ben als een n*ger.. Daarna meteen op onderhoud en ik blijf poepbruin zolang ik MII zet..

Ik zie niet in wat er slecht zou zijn aan roa + MII..

Twee middelen die in geen enkel opzicht met elkaar corresponderen..

Ook snap ik het verband UV en MII niet, zonnebank is helemaal niet nodig bij MII

Het enige waar ik mee zou zitten is het litteken verhaal door MII, maar goed, dat is een afweging die je zelf moet maken..

Het zijn idd de littekens waar ik bang voor heb.

UV versterkt het bruin worden tijdens m2 enorm. je kan ook amper verbranden als je m2 bijzet. MET 4 zonnbankjes + m2 was ik op 10 dagen echt alsof ik een maand in spanje had gezeten.

Gewoon langzaam opbouwen en goed in de gaten houden..

Terug
Naar boven