AndroidHealthClinic

maagdje

bosske

Novice
Waardering
0
Lengte
1m87
Massa
79kg
dag gasten!
dit wereldje is nieuw voor mij, ik train nu ongeveer een jaartje en het gaat goed vooruit.
maar het mag wel wat vlugger gaan, wil dus een kuur volgen maar ken er niets van. een collega heeft er wel wat ervaring in, hij zegt dat ik wel een zware kuur mag gebruiken, wat dat ook mag zijn?! door omstandigheden kan hij me niet verder helpen, wie kan me helpen en introduceren in dit wereldje?

Dit zal niemand doen omdat je stats zwak zijn. Zie eerst dat je minimum je lengte weegt met een degelijk vetpercentage. Als je nu gaat kuren ga je dit allemaal moeten inleveren omdat je voeding nog niet optimaal is. Gain natuurlijk nog 10kg als dit lukt kan je aan een kuurtje denken. Enne jouw collega weet er geen zak van sorry hoor een newbie meteen een zware kuur aanraden waar zit de logica.

Lezen lezen en nog eens lezen. Tip 1 anabolen zijn geen wondermiddel als je nog maar 1jaar traint zeg ik voeding is beter dan aas!

Collega duidelijk maar wat verzonnen?! Wat is een zware kuur? Verschilt ook per persoon

Trainen eten en zelf dingen lezen op het internet in plaats van passief een onduidelijke vraag stellen...

Dacht dat dit een topic was waar alle maagden hun verhaaltje kwijt konden. :fa:

Terug
Naar boven